urgent: wat geven mijn ouders mijn vriend voor kerst?

Hee,
vrijdag komt mijn vriend mee kerstontbijten, en mijn ouders willen ook voor hem een cadeautje onder de kerstboom leggen. ik heb alleen geen flauw idee wat ze zouden kunnen kopen! jullie enig idee? het moet rond de 10 euro zijn.
mijn vriend houdt van: skaten, wii-en/playstation-en (maar spellen zijn te duur denk ik), zijn brommer, films.
iemand misschien een leuk idee voor een film? dat was het enige dat in me op kwam.
liefs

Misschien een film van Oceans 12 ofso, of andere delen ervan?XD

Er is zo’n algemeen cadeau-voor-je-vriend topic, geloof ik. :slightly_smiling_face:

(Ik heb zelf voor m’n vriend een playstation spel, misschien ook wat voor de jouwe? PS: het was 12 euro, dat spel)

een leuk tshirt?
H&M Divided heeft veel shirts in de sale voor 5 euro

ja klopt, maar dat is allemaal wat jij zelf geeft… en niet mijn ouders. m’n ouders gaan geen knuffelbeer ofzo geven :thinking:

Mijn ouders hebben voor mijn vriend een DVD gekocht en een mooi leren armbandje.

Zoek uit wat zijn favoriete genre is van films, koop hem een leuke film.

misschien voor jullie samen een tegoed bon voor een restaurantje, voor warme chocomel ofzo gewoon gezellig, romantisch:)

of een leuke dvd/ cd / & tegenwoordig heb je ook psp spellen die echt in de aanbieding zijn en dus ook rond de ¤10,-

succes! :grin: and merry x-mas

mijn ouders gaven eerst een simpel tyshirt:P

ze kunnen misschien zo stom pakket geven met deo en shampoo

Bioscoop bon?