Uren lang zoenen

Oke ik weet niet of het hier hoort… maar ik wil het delen met jullie…
Ik heb een jongen ontmoet op Tinder en daar 4 keer mee afgesproken op onze 4 de afspraak hebben we heel kort gezoent en drna 1 maand niet gezien… hij is afgelopen donderdag bij mij geweest… en we hebben uren lang gezoend op bed… het was best heftig… k heb hem een beetje gemasseerd enz… En nu vraagt hij wanneer k weer alleen thuis ben… Ik weet niet of dit is omdat hij dan naar de sex toe wilt… of mij echt leuk vind… natuurlijk begrijp k dat julie daar geen antwoord op kunnen geven… maar mijn vraag is wat zouden jullie doen gewoon laten gaan en kijken wat er gebeurt…? hoe zouden jullie hiermee omgaan het is zo onduidelijk

In mijn ogen is het duidelijk dat hij wel plannen heeft met je ja, ook omdat hij wil afspreken als je alleen thuis bent. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je zelf wil, maar ik zou dat niet willen en dat zou ik ook duidelijk maken aan hem.

ik zou misschien via app of sms voorzichtig vragen hoe hij over jullie denkt, en wel naar hem toe gaan je kunt altijd duidelijk je grenzen aangeven.

trouwens leuke kleren op je plaatje als jij dit bent haha! :slightly_smiling_face:

Als hij vraagt of je alleen thuis bent denk ik toch wel dat hij op seks uit is, ja. Als het alleen ging om dat hij je leuk vond lijkt het mij dat hij wel met een ander voorstel kwam, oid. Je zou hem kunnen vragen of hij op een openbare plek wil afspreken, zo niet weet je wel genoeg toch? …

Voor mij komt het wel over dat hij seks wilt. Als je dat niet wilt zeg het gewoon duidelijk tegen hem !

Anders zeg je dat je ouders de hele tijd thuis zijn, en vraag je of hij op een openbare plek af wil spreken? Dan weet je genoeg.

Maar je hebt 1 uur lang met hem gezoend, dus misschien wil je zelf ook wel seks met hem? Daar zou ik ff goed over nadenken en anders niet meer afspreken.

Denk na of je seks met hem wilt, want hij is er wel een beetje op uit volgens mij…

Zoals iedereen al zegt is hij denk ik wel op seks uit. Ik zou goed nadenken of je dat zelf wil of niet. En als je dat wel wil moet je er wel op voorbereid zijn dat hij je niet leuk kan vinden!
Als je geen seks wil zou ik gewoon zeggen dat je (voorlopig) in het openbaar af wil spreken of zeggen dat je zelden alleen thuis bent. Als hij dan afhaakt weet je genoeg!

Bedankt meiden… ik heb wel algezegt dat ik geen sex wil ( ik ben maagd) dat weet hij. en dat ik ook niet ga aftrekken of pijpen… dat is algenoeg denk… ik zie wel hoe het verloopt of ik nog wat van hem hoor en anders weet ik genoeg…

Thnx!