URBAN OUTFITTERS

Hee meiden!

Het viel me op dat er helemaal geen Urban Outfitters topic (meer) bestaat!
Aangezien de winkel alleen in Amsterdam of in Antwerpen staat (wat qua afstand is aan te reizen), leek het me dat er vast vragen en/of opmerkingen zijn…

Ikzelf vraag me al een tijdje af: verkopen ze in de winkel in Amsterdam broeken van Dr.Denim en/of BDG jeans? Wil die super graag hebben maar om nou speciaal naar Amsterdam te gaan voor iets wat ze toch niet verkopen is ook zoiets. (en via Facebook krijg ik ook weinig response van de winkel zelf…)

Ik vind het echt een heeeeeele mooie winkel. Wel duur, maar dat heb ik er wel voor over. :’)

Urban outfitters is niet meer in nederland volgensmij. maar je kan het wel onlin bestellen, maar het is wel amerikaan dus het zal we in dollars kosten en duur kan het ook wel zijn.

Er is een Europese website.

Ze hebben Dr.Denim, maar niet veel verschillende modellen. Ik weet niet waar je woont, maar Number Nine in Alkmaar en Amsterdam hebben ze ook. Zelfde geldt voor Funkiehouse in Rotterdam en Den haag.

Over UO zelf… Ben er in Berlijn een paar keer geweest, vond het wel prima. Wel über hipster (zó hipper de pip dat het bijna pijn doet) en heel duur.

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-urban-outfitters-topic-187981.50.html

Tadaa. Up deze maar.
Overigens mogen topictitels niet in hoofdletters.