Urban Oufitters

Hoi, ik wil graag een sweater bij Urban Outfitters kopen, maar je kunt alleen betalen met een creditcard en dat heb ik niet. Is er iemand die hem voor mij wilt bestellen? Hij is zo’n 30 euro inclusief verzendkosten. Natuurlijk krijg jij gewoon netjes het bedrag op je bankrekening gestoort inclusief verzendkosten. Als je dat zou willen doen, heel graag.

Waarom maak je daar 2 topics voor aan…
En op de site staat gewoon dat je met paypal kan betalen.

Kan hier http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/het-wie-kan-…-voor-mij-kopen-topic.-158601.0.html

PayPal is onbetrouwbaar. Staan meerdere artikelen op Internet over dat het niet geheel veilig is.

Ik zal het daar plaatsen, dankjewel.

Er is niks onbetrouwbaar aan PayPal? Maar oke…

Volgensmij is paypal toch behoorlijk betrouwbaar, betrouwbaarder dan mensen

Als je even googled op betrouwbaarheid PayPal vind je helaas genoeg negatieve reviews.

Dit komt uit 2009… in de tussentijd is er veel veranderd

Idd zoals hierboven gezegd 2009
+ je leest alleen de negatieve aspecten want er staat ook een aantal keer tussen dat mensen al 7 jaar Paypal gebruiken en geen problemen hebben + bij sommige was het snel opgelost.

Maar goed, je hoeft het natuurlijk niet aan te maken maar ik vind het persoonlijk heel handig en nooit iets misgegaan.

Ik mag het niet aanmaken daardoor. Zou je het misschien willen bestellen via PayPal dat ik het bedrag naar jou toe overmaak?