Urban Decay

Wie heeft hier make-up van Urban Decay? Zijn er nog bepaalde aanraders (of juist afraders)? Omdat het allemaal toch aardig aan de prijs is, ben ik wel benieuwd wat er wel/niet bevalt.

Ik wil sowieso de Urban Decay Primer Potion halen en misschien de Urban Decay De Slick Mattifying Powder, maar als ik dan toch bij de Sephora ben neem ik misschien nog wel wat mee. :slightly_smiling_face:

Ik wil de naked :grinning: verder geen ervaring dus upje.

Ik heb hem zelf niet, maar een vriendin van mij heeft het ‘Naked’ paletje en die is erg fijn. Hij heeft naar mijn mening erg mooie, maar subtiele kleuren.

Oeh hebben ze bij sephora naked? Komt goed uit :slightly_smiling_face:

Ja in principe wel, ik weet niet of elke Sephora het volledige Urban Decay assortiment heeft, maar ik neem aan dat ze Naked sowieso wel hebben, omdat die onder één van de bestlopende producten van UD valt.

up

http://i40.tinypic.com/2ajqgio.jpg

Vandaag gekocht :slightly_smiling_face:
Er is 25% korting op alle makeup bij de Sephora (iig in Utrecht), dus ik heb totaal iets van ¤21 korting gehad!

ik heb de urban decay primer potion en naked 2, allebij zeker aan te raden,
naked 2 is wel 43 euro (in parijs iig), maar je krijgt 12 kleuren en 2 borstles en een mini lipgloss dus het is 4 euro per oogschaduw ongeveer, :slightly_smiling_face:

Ik heb de urban decay naked palette en hij is echt super mooi! Daar zat ook een primer potion bij en die bevalt ook erg goed!
Ik zou heel graag de 24/7 glide on eye pencil willen, want daar heb ik echt goede dingen over gehoord :slightly_smiling_face:

Ik heb nu dus twee van die potloden, vanochtend rond 8 uur opgedaan en het zit nog goed :slightly_smiling_face: Bij andere potloden is het er bij mij heel snel af. Ze hebben ook mooie kleuren, was lastig kiezen in de winkel :stuck_out_tongue:

Ik heb beide naked pallets 1 en 2 en vindt ze geweldige mooie gepigmenteerde kleuren.