Ups en downs

Heey allemaal,
Ik heb een probleempje… Ik ben namelijk 13 jaar oud en heb iets aan mijn oren waardoor ik een piep hoor.
We zijn hiermee naar het ziekenhuis geweest en nu is hij best stil maar hoor hem wel vaker. Het is namelijk hoe mijn hersenen het ‘interpreteren’. Met andere woorden,‘Het zit tussen de oren’. En nu komt dus het probleem. Ik heb dat ik soms heel erg down ben en dat ik het volgende moment compleet happy ben en het gevoel heb dat ik alles aankan. Daarom dus met mijn oren, het kan heel zacht zijn als ik me gelukkig voel. Ben ik down dan hoor ik het heel vaak. Ik haat het echt en weet niet hoe ik uit die dipjes kom :frowning_face:. Iemand tips ?
Alvast bedankt.
xxx NSD

Doe leuke dingen.

Dat is soms wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar hier ben ik het wel mee eens.Probeer afleiding te zoeken, ga wat doen met vriendinnen, of ga tekenen (of andere hobby van je) Als er wat is mag je me altijd noten, ik weet wel hoe je je voelt met die ups en downs :sob::muscle:

Ga (meer) sporten, word je gelukkig van.

Kijk hier eens:

Mijn vader heeft tinnitus, dus ik weet hoe vervelend het kan zijn.

Mijn vader heeft het ook, het heet tinitus en er zijn een aantal behandelingen voor om het ‘onder controle’ te krijgen, maar deze zijn in het buitenland.
Hij heeft ook heel vaak dat hij heel snel geirriteerd is en alles afreageert op mij of mijn moeder.
Ik denk dat je het moet leren accepteren, en als je geirriteerd of down erdoor bent even moet gaan sporten. Dan beweeg je je dip er misschien wel uit.