Ups and Dont's ?

Heee, ik heb over een weekje een afspraak met een jongen.
Maar ik heb eigenlijk niet zo vaak ‘‘Gedate’’ en ik vind hem écht leuk…
En ik wil de date niet verpesten, heeft iemand misschien tips wat je wel en niet moet doen?
dankje :slightly_smiling_face:
x

Haha, bedoel je niet do’s en don’ts?

Anyways, gewoon jezelf zijn (: doe een beetje fijne kleren aan waarin jij je lekker voelt, zodat je niet steeds naar de wc moet om je rokje goed te doen oid.

Inderdaad gewoon jezelf zijn.

Ja sorry, correctie ; do’s and dont’s !

Dit inderdaad! Je mag jezelf natuurlijk best een beetje optutten, maar het moet niet zo zijn dat je je helemaal niet meer comfortabel voelt in je kleding etc., alleen maar omdat je er zo perfect mogelijk uit wil zien.

Ten eerste is het heel belangrijk om je goed te kleden. Wat voor kleding draagt hij meestal? Nette kleding, of toch iets sportiefs? Dan zou je ik daar in ieder geval een !beetje! in mee gaan.

Verder kun je van tevoren bedenken wat je graag van hem zou willen weten, zodat je eventuele stiltes snel kunt verbreken. En vertel wat leuke dingen over jezelf, zónder hem hiermee te vervelen. Maak er bijvoorbeeld geen theorieles van. En ja… wees vooral jezelf!

Wees vooral jezelf! Praat niet alleen maar over jezelf maar toon ook interesse in je date stel hem vragen. Be positive, het is niet leuk om tijdens je eerste date alle drama van je leven over hem uit te spuwen. Vertel leuke dingen!

Maar nogmaals wees vooral jezelf! Hij moet je leuk vinden voor wie je bent!

Zoals veel vermeld hier: Wees gewoon jezelf!
Iemand moet vallen voor de persoon die jíj bent en niet voor een actrice die achteraf misschien helemaal niet zo blijkt te zijn.

Tips in het algemeen:
Blijf lachen en positief praten. Laat een goeie indruk achter: houding zegt al een hele hoop! Dat je zenuwachtig bent is geen probleem, dat heeft iedereen. Laat dat vooral niet je date verpesten. Probeer leuke gesprekken aan te gaan en misschien kan je van te voren al bedenken waar je het over wil hebben. Als je merkt dat hij niks meer weet probeer je hem te betrekken in je gesprek. (: