Upperdare avond

Ik ben binnenkort uitgenodigd op een upperdare avond (je weet wel, met ‘speeltjes’ en zo).
Zijn er hier meiden die dit ook al een keer hebben gedaan? En zo ja, hoe vonden jullie het?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen want weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet verwachten :slightly_smiling_face:

Meer uitleg van wat het is?

Als je bekend bent met het fenomeen ‘tupperware avond’: Het is eigenlijk hetzelfde, maar dan pikanter (lees: speeltjes voor in bed, glijmiddel etc)
Je doet het dus met een groep vriendinnen bij iemand thuis, er komt iemand van zo’n bedrijfje deze speeltjes etc voorstellen, en dan kan je wat bestellen met zo’n formulier (tenminste, ik denk toch dat het zo in z’n werk gaat).

Het lijkt me wel gezellig allemaal, maar ik vroeg me dus af of iemand het al een keer gedaan heeft.

hier heet dat gewoon een dildoparty :")

Ik ben wel eens op een tupperware vond geweest, lijkt erop maar dan met huishoudelijke middelen.
Ik denk dat je kan verwachten dat ze dingen gaan vertelen over speeltjes en producten en dat je sommigen mag voelen enz.

Wat het inhoud weet ik, maar ben dus echt opzoek naar iemand die dit een keertje mee gedaan heeft :slightly_smiling_face:

Ik!
Vorige week toevallig!

als je het met een stel vriendinnen organiseert is het vooral heel erg grappig en leuk hoor.

Wat wil je weten ?

Ik heb het een keer mee gedaan en een keer georganiseerd. Twee keer super leuk :grinning: Het klinkt misschien heel raar om die speeltjes door te geven (ter verduidelijking wij mochten ze uittesten op onze dijen en nergens anders :p).

Je mag en gaat veel lachen, maar behoud respect voor de dame van de speeltjes in kwestie. En voor mensen die echt geïnteresseerd zijn iets te kopen. Ik heb zelf ook iets gekocht, ze verkopen namelijk veel meer dan vibrators. Zorg er gewoon voor dat jij en je vriendinnen volwassen genoeg zijn om niet te lachen met het woord ‘penis’ bij wijze van spreken.

Als gastvrouw is het leuk om frituurhapjes, chips of brownies te voorzien en een drankje. Maar leuk zijn zo’n avonden vaak wel.

upperdare. nog nooit van die naam gehoord bij ons heten dat ook een gewoon dildoparty haha

Ja hier heet het ook gewoon een dildoparty hoor, maargoed. hahaha!

Wij moesten het trouwens tegen onze neus houden in plaats van dijen.
-.- Dat klinkt eigenlijk heel vreemd.

Ik heb nu echt een heel raar beeld voor me dat iemand met een vibrator in z’n neus zit te porren…

Leuk voor een verjaardag ghehe. Just kidding! Upje