Updated! Alles moet weg; F21, H&M, Newyorker en meer!

Heb ruimte in mijn kledingkast over en geld nodig!

• Ik ruil niet.
  • Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic.
  • Voor vragen/biedingen/aanfoto’s gelieve te noten.
  • Bij de meeste dingen staan richtprijzen, derest is bieden.

; updated 09-08. ALLES MOET WEG.
A-
Helemaal nieuw shortje van de H&M Fashion Against Aids collectie in maat S. Was binnen enkele uren volledig uitverkocht. Helaas was ik telaat met terugsturen en heeft het een tijdje ongedragen in mijn kast gelegen. Nieuwprijs was ¤24,95. Ik wil er sowieso nog ¤18 inclusief voor (¤16 voor het shortje, ¤2 verzenden), aangezien hij ongedragen is en ik hem toch wel kwijtraak voor die prijs.

B- Het bekende american flag shortje! Ik heb hem nog nooit aangehad. Maat S/36. Leuke studs op het rechterzakje. Mag weg voor ¤10 incl verzendkosten, wat ik persoonlijk een goede prijs vind voor zo’n gewild shortje.

1. Top van New Yorker, bloemetjesprint. Nieuw. Maat S. ¤6 inclusief (=¤4 excl).

1. Bustier van de H&M. Past me niet, telaat met terugsturen. Maat S. Geschikt voor mensen met 65, 70 en 75 AA/A of B. Nieuwprijs ¤19,95. Verkoopprijs ¤5 inclusief (=¤3 excl.)

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=53832474

1. Self-decorated shortje. Staat maat 164 in maar valt als een XS. Is mij helaas te klein. De kleur is in het echt iets donkerder. (Zie aanfoto) Mag goedkoop weg, ¤7 incl (=¤5 excl.) lijkt mij de perfecte prijs. (Lager ga ik ook niet)

1. Jurkje van Forever 21! Maat XS/S. Niet geschikt voor meiden groter dan 1,73. ¤7,50 incl (¤5,50 excl.) Heeft mij nieuw iets van ¤16 gekost en is ongedragen.

1. Jurkje van de Fashion Against Aids collectie van H&M. Maat 36. Supervette print en 3 bandjes aan iedere kant. Moet achter dichtgeritst worden. Nieuw, telaat met terugsturen namelijk. Nieuwprijs was ¤20.

http://www.ilovefashionnews.nl/ilovefashionnewsonline/wp-content/uploads/2012/04/HM-6.png

1. Dip-dyed broekje van H&M fashion against aids collectie. Maat S. Past en staat me niet zo. Ook geheel ongedragen. ¤9 incl verzendkosten !!!

Ik heb even de hoofdletters uit je titel gehaald, dat mag niet.

Oh sorry, wist ik niet.

uppp

upppp

Succes met je verkoop!

dankje (:

Leuke dingen maar ik moet eigenlijk niks kopen.
Dus zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

• dubbel

thankyou!

UP

waauw dat jurkje ! hoeveel vraag je daar voor?
jammer dat het geen echte zomer is in NL, dan kan je die jurkjes ook nooit aan :frowning:

Ik zat zelf te denken aan 7,50 inclusief verzendkosten van ¤2. Dat is waar! Ik zag wel op weeronline dat het volgende week weer echt lekker weer wordt (:

Hele leuke dingetjes, succes! (:

dat print jurkje! helaas te klein… succes met de verkoop!

dankjulliewel &UP

Leuke spullen! Succes met je verkoop! :four_leaf_clover:

thanks!x

zou ik misschien een foto mogen van de achterkant van nummer 8? ik zoek namelijk nog een vrij goedkope spijkerblouse om zelf te bewerken en deze lijkt me perfect!

Ga ik nu maken! (: