Update! nieuw paar + te koop 2 paar nieuwe hakken (rood en groen) maat 38.

Hallo,

Update;

Mooie hakken van de van haren! 1x gedragen, bandjes op de voorkant die strak om je voet heen gaan. Gemaakt van een soort suède (?) zitten lekker maarja… Ook maat 38!

Hierbij verkoop ik 2 paar van mijn hakken. De hakken zijn oorspronkelijk van de primark en zijn maat 38. Ik kan door een blessure zelf geen (hoge) hakken meer dragen vandaar dat ik ze verkoop…
De hakken zijn in de kleur rood en groen (richting turquoise), ik heb ze beide 1 keer aan gehad om te passen en een klein rondje te lopen dus ze zijn nog helemaal nieuw! Hoogte van de hak is ongeveer 10cm.
Heb €15 per paar betaald dus wil er wel een goed bod voor terug… Graag bieden excl verzendkosten

xxx

Die rode zijn mooi! Jammer dat verzending 6.75 is, en de nieuwprijs 15€. Want 10€ incl vind je vast te weinig :’)

Ja sorry zat zelf eerder te denken aan 15-20 euro want ze zijn eigenlijk ongedragen… Maar wil er wel van af dus ik onthoud je bod! X

Maar waarom hoger dan het aankoopbedrag? Ze zijn nieuw maar toch tweedehands.

Daar heb je een punt maar anders leid ik er best wel wat verlies op… Terwijl het echt mooie schoenen zijn. Het liefst verkoop ik ze voor rond de 15 incl verzendkosten want dan heb ik toch nog m’n “geld terug”…

Ahh die heb ik in het zwart, ik heb geen blessure en dan zelfs kan ik er niet op lopen :confused:

upupup!

Niemand? ):

Up!

Up.