Update : Nachtfoto's

Wat vinden jullie van deze foto’s ? Misschien nog tips?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Ik zie geen foto’s.

Nee er ging iets fout met de links

gaaf, alleen wel zonde van de borden

Mooi! Vooral de eerste!

vind de 2e erg mooi

Leuke foto’s! Maar precies van Soldaat zegt, misschien kan je foto’s vanaf een andere hoek nemen? Je zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om op die brug te gaan staan!

Vooral bij de tweede foto vind ik de lucht erg mooi, goed gedaan!

Heb je deze nu trouwens ook met een sluitertijd van 30 sec genomen? (:

heeee sneker :upside_down_face:

Sorry dat was offtopic!
hele mooie foto’s super :slightly_smiling_face:

Alleen in het echt is die brug veelste stijl en onhandig :rage:

Ik vind ze wel mooi, maar wel commercieel.

Of was dat de bedoeling?

Ik ben zelf meer van het alternatieve.

Het is wel leuk, maar niet zo heel origineel meer en ik vind de contrasten en composities niet zo sterk.

ik vind ze een beetje tegenvallen, buiten dat vind ik de tweede het mooist.
probeer de horizon recht te houden, dit komt meestal het mooiste uit.
& als je foto’s via mijnalbum.nl upload gaat de kwaliteit zwaar achteruit.
Dan kan je beter voor een andere site kiezen.

Welke site raad jij aan??

• Ik vond zelf indd de borden ook hinderlijk ik ga binnenkort ook even vanaf een anders punt proberen .

• Volgens mij is de horizon wel recht maar lijkt het scheef door de brug die er op staat want als ik de fotos goed bekijk kan ik er niet 1,2,3 uithalen dat de horizon scheef loopt. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen :stuck_out_tongue:

Ik upload zelf via Photobucket :wink:. Werkt wel erg prettig en je kunt ook submappen enzo aanmaken.

Vind foto 2 en 3 het beste uit de reeks. Inderdaad erg jammer van de verkeersborden, maar die staan er ook al sinds het begin dat ze met die weg bezig zijn :cold_sweat: . Die hogere streep op 1 en 5 vind ik erg leuk (zal wel van vrachtwagens komen), alleen de borden enzo storen dan toch wel weer. Maar ja je kunt ook moeilijk een meter van de weg gaan staan in de berm. Das gevaarlijk en mag eigenlijk ook niet haha.

En ik snap het commentaar van @tyrax eigenlijk helemaal niet. Wat is commercieel, bedoel je mainstream? Omdat anderen dit ook weleens op de foto zetten is het ineens commercieel? En van alternatieve fotografie heb ik nog nooit gehoord XD. Iedereen heeft zijn eigen stijl. Je ziet hier op girlscene veel fotografen die hun eigen stijl al behoorlijk hebben ontwikkeld. Die meer op de fashion scene richten. Niks mis mee, maar zoals Cheryl en ik zijn nog flink aan het experimenteren. Om feedback te geven op de foto’s specifiek is prima. Maar om meteen algemene benamingen te gaan plakken op zulke foto’s vind ik een beetje afbraak doen aan het proces waar ze mee bezig is.

@hilda bedankt voor de tip heb de foto’s nu via photobucket is een stuk beter en wat jij zegt , ik snapte het commentaar van @tyrax eigenlijk ook niet helemaal.

Owh die op de rontonde, die zijn echt mooi geworden zeg! Nummer 6 en 9 zijn echt goed met die rode kleuren. Lijkt wel of het licht danst door het beeld heen. Wat leuk zeg zo foto’s te maken!

Dankjewel ! Zelf vind ik de foto’s ook wel geslaagd :slightly_smiling_face: