Hoi,
Ik heb op marktplaats al een aantal dingen verkocht, maar aangezien het niet al te snel gaat, besluit ik ook maar een topic hier te openen.
Bieden graag zonder verzendkosten.
Ik heb van bijna alles meer foto’s, maar door het slome uploaden zet ik die er niet op, voor meer foto’s kun je me dus noten!
IK RUIL NIET
- Only top met bloemen. Maat xs, lengte is 67 cm. Er zit elastiek aan de onderkant. Richtprijs €2,00 excl.
- Donkerblauwe Dept bolero maat xs.
- Nep leren only jack maat xs, is cremekleurig en heeft een lengte van 53 cm. (past niet door de brievenbus).
- Witte guess blouse inclusief riem in maat xs. De blouse heeft 2/4 mouwen en een lengte van 74 cm.
- Koraalrood ambika jack maat s, heeft een lengte van 55 cm. Past niet door de brievenbus.
- Nike kunstgrasschoenen maat 38,5. Zijn zelden gedragen.
- Nike sportschoenen, nooit gedragen want ze zijn veel te groot (omdat ik maat 38 heb) is een maat 40.
- Grijze America today top maat xs of s, de maat weet ik niet precies meer want had het label eruit geknipt omdat het jeukte. De lengte is 57 cm.
- Topje van my pink tee, het is 1 maat en valt ongeveer als maat small. Lengte is 57 cm.
- Topje van america today maat xs, de top heeft verstelbare bandjes, en het touwtje onderaan de top kun je strakker aantrekken.
- Levi’s jeans bold curve, modern rise, w26. De jeans is in goede staat zonder slijtplekken.
- Leuke strapless ambika jurk die ik nooit heb gedragen in maat s.
- Armband van Bijoux Brigitte (zoiets)
- Ketting met sleutel, valt lang, ook van bijoux brigitte.
- Armbandje, geen idee van welk merk, heb het gekregen.
- Ketting met een hart, valt lang, heb het gekregen dus weet niet welk merk het is.
- Parelarmband die ik bij een lokale kledingboetiek heb gekocht.
- Bikini in maat 32dd van de asos, maat 70e maar valt eerder als een d cup. Het broekje is maat 40, maar valt als maat 38. Ik heb de bikini nog nooit gedragen, alleen gepast en gewassen voor het geval dat ik hem aan wilde doen met mooi weer. Is het eindelijk mooi weer is die te klein.
- Lichtblauwe broek van stretch en jeansstof in maat 38.
- Only topje maat small. Er zit een touwtje in de taille zodat je het strakker aan kan trekken.
- Bloesje van rut & circle in maatje 36. (Niet geschrikt als je cup D of groter hebt…)