UPDATE 3-10 ! Kledingkast verkoop,ook enkele sieraden!

Hallo Iedereen, bij deze bied ik een aantal dingen aan uit mijn kledingkast die ik nog nooit of amper heb gedragen, Ook heb ik een aantal sieraden die nog nooit gedragen zijn.
Dit is mijn eerste keer dat ik iets verkoop via het forum dus ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik sta dus nog niet bij betrouwbare verkopers.
Verzendkosten koper, en wordt verstuurd via PostNL
Ik heb geen vaste prijzen, bieden en ruilen is dus toegestaan, mocht je een item leuk vinden reageer hier dan op het topic of stuur me even een note! :kissing:
Updates staan onderaan!

Poedderroze bloesje van H&M, nooit gedragen, nieuwprijs 24.95, maat 38
Grijs t-shirt met lange mouwen van Only , 1 á 2x gedragen , nieuwprijs 34.95 , maat M

Wit t-shirt met sugarskull van Atmosphere (Primark) , 1 x gedragen , nieuwprijs 14,95 , maat 16 (38)
Ivoor/beige shirt met kruis erop (steentjes) van Fishbone (NewYorker) , aantal keren gedragen , nieuwprijs 19,95 maat M

Zwart T-shirt Etnies (Brittain) , vaker gedragen , nieuwprijs 19,95 , maat M/L
Shirt Go Back To The zoo (handtekeningen) , nooit gedragen , nieuwprijs 14,05 , maat L (vrouwenmaat)

Legging met een leuke print , nooit gedragen , nieuwprijs 9,95 , one size (lijkt klein op de foto maar zit echt goed toen ik hem gepast had)

Witte schoentjes van H&M , 3-4x gedragen , nieuwprijs 9,95 , maatje 37
Blauwe schoentjes (lijken op vans , beetje hoger) , nooit gedragen , nieuwprijs 14,95 maat 36/37

Ketting met een casette bandje van Sixx , nooit gebruikt , nieuwprijs 9,95 , stoffen koordje.
Ketting met een paardenhoefje met 3 steentjes, nooit gebruikt , nieuwprijs 14,95 , stoffen koordje.

Vrolijk armbandje van de sixx, bevat 2 roze steentjes (niet goed te zien op de foto) , 3 á 4 keer gedragen, nieuwprijs 14,95.

5 armbandjes in verschillende kleuren steentjes, deze heb ik in 1 setje gekocht en 1x om gehad voor een bruiloft , nieuwprijs 24,95

Donut ring ooit gekocht op een marktje, handgemaakt en is verstelbaar , 1 á 2 x gedragen, nieuwprijs 9,95

Zilveren earcuff met als oorbel een pijl van H&M, nooit gedragen , steentjes op de achterkant , nieuwprijs 6,95
Zilveren earcuff setje met als knopje een doodskopje van Claires , 2 á 3 x gedragen, nieuwprijs 16,95

Als ik meer dingen vind die ik graag wil verkopen zal ik deze natuurlijk erbij zetten!

Leuk tasje van de Primark, ooit gekocht maar eigenlijk nooit gebruikt heeft alleen maar in een kast gestaan.

Zilveren riem, deze zat ooit bij een jurkje maar heb hem nog nooit gebruikt. Nieuwprijs ?
Riem met gekleurde studs, de andere hiervan heb ik veel gedragen maar deze heeft alleen maar in de kast gelegen omdat hij mij niet pastte (te groot) Nieuwprijs 9,99 NewYorker

Grote omslag doek met franjes, je kunt hem als sjaal gebruiken maar ik heb hem altijd als omslag doek gebruikt (1-2x) was van een lokaal winkeltje. Nieuwprijs 19,99

wil je de poederroze blouse ruilen?

Jahoor ik stuue je eventjes een note !

Uppje !

Up!

Wil je die geweldige michael kors tas ruilen?

kun je me note over je MK tas? ik wil hem wel van je kopen.

Liefs

UP!

Uppje!

Uppje!

Update 3-10 staat allemaal onderaan!

Up

Uppje!

Uppje

Uppp , er komen morgen nieuwe items online!