[update 24/4]Femke's nieuwe verkooptopic met o.a Vero Moda, Forever 21, 10 Feet

Hallo mensen, ik heb een tijdje geleden hier een verkooptopic gehad, maar het wilde niet echt vlotten met de verkoop en heb het opgegeven…maaar ik ga het nu nog een keertje proberen :upside_down_face:

Even wat regeltjes en weetjes
• Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten, vandaar de soms wat ‘rare’ prijzen
• De prijzen zijn richtprijzen
• Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT/PostNL
• Ik ruil soms, maar alleen als ik echt iets leuks zie. Ik heb van shirtjes en jurkjes maat S, van rokjes maat M. Tegen broeken ruil ik liever niet omdat ik niet in veel broeken goed pas.

1. Nieuwe Le Coque Sportif schoenen zwart+neon, maat 41

Leuke schoenen van le coque sportif, helaas heb ik ze nooit aangehad omdat ik eigenlijk niet zo van hoge schoenen houd. Ik heb nog meer foto’s van de schoenen, daarvoor kan je even een note sturen :slightly_smiling_face:.
Richtprijs: 21,75 inclusief verzendkosten, omdat ze zo goed als nieuw zijn.

2. Nieuwe G-Star broek, maat 38

Leuke zomerbroek van G-Star, niet gedragen omdat hij me eerste te groot zat en toen te klein haha. Ik heb nog veel meer foto’s van de broek, bij interesse even mailen. wil graag een goed bod voor deze broek, omdat hij helemaal nieuw is. Richtprijs: 30 euro inclusief verzendkosten.

3. Nieuw Spijkerjasje van Vero Moda, maat S

Niet gedragen kort spijkerjasje van Vero Moda, elke keer denk ik weer goh-laat-ik-eens-een-spijkerjasje-kopen maar draag ik ze niet. Deze dus ook ongedragen.Voor meer foto’s kan je altijd noten. Hij was nieuw over de 40 euro, dus wil er wel een goed bod voor. Richtprijs: 20 inclusief verzendkosten [pakketpost]

1. Leuk jurkje van 10 Feet, maat XS.

Leuk jurkje van het merk 10 Feet, was nieuw 90 euro. Hij past met maat XS en S. Ik heb het jurkje 4-5 keer aangehad, ziet er verder nog als nieuw uit. Ik doe het weg omdat ik toch echt vind dat ik het te weinig aan heb, en vind dat zonde voor zo’n best duur jurkje :frowning_face: Richtprijs: 20 euro inclusief verzendkosten, anders houdt ik hem liever zelf.

5. Nieuw Jurkje/lang shirt van de Forever 21, maat S.

Leuk jurkje van de Forever 21 uit Hollywood. 2 jaar geleden op vakantie gekocht,maar hij heeft alleen maar in de kast gehangen :frowning_face:. Was echt een vakantiemiskoop, aangezien deze mij echt niet stond. Nooit aangehad, Richtprijs: 11 euro inclusief verzendkosten.

6. Shortje van de Vero Moda, W29.

Leuk shortje van de Vero Moda, een zomer paar keer aangehad maar ik vind toch niet dat ik de benen voor zon kort broekje heb. De zakjes hebben sterretjes en kun je zowel onder het broekje vandaan laten komen als erin stoppen haha. Richtprijs: 10 euro inclusief verzendkosten.

7. Kort broekje EDC, maat 34.

Leuk kort broekje van de EDC, maat 34. Valt wat stoerder. Met een maat 36 past hij ook, maar dan zit hij gewoon wat strakker. Paar keer aangehad, maar is nog in prima staat. Richtprijs: 9 euro inclusief verzendkosten.

8. NIEUW met kaartjes, h&m divided blouse maat S
.

H&M blouseje maat S, zit mij helaas niet mooi en hangt daarom nog met kaartjes in de kast. Nieuwprijs 15 euro, richtprijs: 10 euro inclusief verzendkosten.

9. Bolero+hemdje/jurkje van de Vero Moda, maat S en maat M.

Bolero en jurkje/shirtje van de Vero Moda. Gekocht omdat mijn moeder het zo leuk vonddie mee naar de winkel ging, maar het is niks voor mij. De bolero is maat M maar kan ook makkelijk met S, het hemdje is maat S. Richtprijs: 12 euro inclusief verzendkosten voor beide.

10. Replay parfum

Replay parfum, 1x gebruikt maar ik houd niet van parfum. Mag weg voor 13 euro inclusief verzendkosten á 6,75.

11. Vogue doucheset met scrub en bodylotion

Voor mijn verjaardag gekregen, maar ik heb nog 4 pakketten bodyspul staan dus ik wil deze verkopen. Alles ongebruikt, hoogstens 1x geroken/klein beetje uitgenomen om te testen. 13 euro inclusief verzendkosten.

12. Shirtje van de Sting, maat M

Shirtje van de Sting. Is gedragen, maar kan nog mee. 6 euro inclusief verzendkosten.

13. Donkere Only spijkerbroek, maat 38/M

Heb ik een paar keer gedragen. Mag weg voor 10 euro inclusief verzendkosten (pakketpost)

14. Spijkerrokje LTB, maat 38.

Leuk spijkerrokje van LTB, weinig gedragen. Mag weg voor 8 euro inclusief verzendkosten.

15. 3 BH’s maat 75B.

3 BH’s in de kleuren huidskleur, wit en taupe. Mogen weg voor 16,75 inclusief verzendkosten.

16. Feestjurkje onbekend merk, maat S.

Zit bijpassende bolero bij. Mag wel voor 12 euro inclusief verzendkosten.

17. Zomerjurkje wit-zwart, maat S.

Leuk zomerjurkje, 1 keer gedragen op een feestje waar ik in het wit moest. Mag weg voor 8 euro inclusief verzendkosten.

Ik moet nu eten en ga naar een vriendin, maar morgen volgen updates. Ook met minder nieuwe kledingstukken die voor een zachter prijsje weg mogen + beautyproducten. Voor vragen kan je altijd noten!

:upside_down_face:

up

Heb je een aanfoto van dat forev21 jurkje?

ik wil er wel 1 voor je maken, maar dan zou ik hem wel graag naar je willen mailen aangezien ik hem mij echt niet vind staan :flushed: bij mij valt het trouwens als een ‘bijna-jurkje’ omdat ik heel lang ben.

Wil je dus even je email adres noten :slightly_smiling_face:?

up

bedankt voor de upjes meiden :slightly_smiling_face:

Hierzo via de site in een prive bericht mag je hem ook sturen hoor, ben ik ook de enige die hem ziet:)

Zal je vanavond een foto sturen :slightly_smiling_face:

Ik wil graag wat meer foto’s van 1. :slightly_smiling_face:

stuur je ze op :slightly_smiling_face: