UPDATE 2 hoe moet ik me gedragen?

UPDATE 2

ik word he le maal gek!!
afgelopen weekend was ik weer uit, ik had me er zo op verheugd omdat hij 99% zeker ook kwam. en hij was er! aan het begin van de avond moest ik eerst nog wat moed bij elkaar rapen(lees: wijn drinken), om hem aan te spreken. helaas bleef hij maar bij zijn vrienden staan en durfde ik niet. we hadden heel even oog contact en that’s it. op een geven moment, later op de avond, had ik er genoeg van, ik ging hem zoeken. HIJ WAS AL NAAR HUIS. ik baalde zo ontzettend erg, dit was de perfecte timing geweest om zijn nummer te scoren of iig iets “dichterbij” te komen. doei leuk einde van de avond. ik ben echt bijna naar zijn huis gefietst en aan te bellen om hem te zien… haha
ik weet niet precies waarom, maar ik word echt helemaal GEK. van mezelf, van hem, van alles

ik vind hem nou al wel bijna een jaar leuk en begin, sinds hij weer vrijgezel is, echt verliefd te worden. ik heb nul contact met hem, omdat ik hem alleen in het weekend zie…
wat moet ik nou doen? hoe moet ik dit aanpakken? en hoe kan ik mezelf niet helemaal door laten draaien?

de jongen die ik eigenlijk al wel een half jaar leuk vind, is sinds kort weer vrijgezel.
nu als ik hem tegen kom, tijdens het uitgaan, lijkt hij mij nog te zien staan ook.
alleen als hij me aandacht geeft, zijn arm om me heen slaat of flirterige opmerkingen maakt, weet ik gewoon niet hoe ik moet reageren…
toen hij nog een vriendin had, heb ik zo vaak op een afstandje naar hem “staan kijken”. ik ben het niet gewend dat ik voor hem ook in beeld ben.

ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen als hij in de buurt is en elke keer als ik thuis kom van het uitgaan heb ik weer spijt dat ik niet verder op hem in ben gegaan. toch lukt het de volgende keer weer niet.
hoe kan ik dit het beste aanpakken?

(ik heb trouwens zijn nummer niet en hij heeft ook geen fb)

update
afgelopen weekend heb hem weer gezien in de kroeg. toen ik aan het begin van de avond zag dat hij er was, kreeg ik gelijk zo’n “schok”. (beetje moeilijk te omschrijven, snap je wat ik bedoel?)
de hele avond heb ik hem eigenlijk niet gezien, tot op het einde. hij kwam naar me toe en sloeg een arm om me heen. natuurlijk wist ik me weer niet echt een houding te geven en ik flirtte dus niet echt (terug). we praatte wat en toen werd het gesprek gestopt door een vriendin van me die te veel gedronken had. aangezien die vriendin weet dat ik hem leuk vind, gaf ze wat “subtiele” hints aan hem dat ie me naar huis moest brengen. hij zei dat ik hem nu naar huis moest brengen, omdat hij mij een vorige keer naar huis had gebracht. dus dat spraken we af. daarna gingen we weer even onze eigen gang. aan het einde van de avond wilde ik graag naar huis omdat ik de volgende ochtend redelijk vroeg op moest staan. ik keek waar hij was, maar zag m niet meer. toen ben ik maar alleen naar huis gegaan.

komend weekend zie ik hem weer, als het goed is. ik wil dat er nu eindelijk is wat gebeurd!! ik begin namelijk echt verliefd op hem te worden
ik moet niet zo’n watje zijn, maar dat denk ik elke keer…

hoe kan ik komend weekend nou zorgen dat ik eindelijk is wat “verder” met hem kom? die korte gesprekjes zijn me te weinig

Meer wijn drinken? :'D

Laat je gewoon gaan, hoe leuk je hem ook vindt, hij moet jou gewoon leuk vinden om wie je bent anders gaat het niet werken. Dus ben lekker jezelf, dat hebben jongens het liefst.

Zoals hierboven al wordt gezegd, gewoon jezelf zijn. Maak het jezelf niet te moeilijk door te denken: Ik MOET dit doen of ik MOET dat doen, want anders vindt hij me misschien niet leuk! - Dat werkt juist alleen maar tegen. Probeer gewoon te relaxen :slightly_smiling_face:

Denk er niet teveel bij na. Wees gewoon jezelf!

haha! nou meestal als ik zie dat hij er is, loop ik eerst even naar de bar om nog een wijntje achterover te slaan

verder,
ja ik moet me niet anders voor doen dan dat ik ben. “normaal” ben ik best wel scherp met opmerkingen enzo, maar bij hem kan ik me niet ontspannen

Ik snap dat je het spannend vindt enzo. Maar het is echt belangrijk dat je je kan ontspannen bij een jongen. Anders gaat het echt niet werken. Stel dat je altijd zo gespannen blijft. Dus probeer echt te ontspannen lekker jezelf zijn meid!

ik heb dit wel vaker (gehad) bij jongens. ik moet echt nog een beetje “leren” om met jongens om te gaan…

Hoe oud ben je? Als ik vragen mag

18, ik ben een laat bloeier :flushed:

Hmmm draai de rollen is om, verplaats je in die jongen. Hoe zou jij willen dat dat meisje zich gedroeg? Lekker zichzelf, of constant gespannen over wat ze moet zeggen?

Het is een leuke jongen, vind jij. Als hij zo leuk is als je denkt accepteert hij jou gewoon voor wie je bent (: Maar dan moet je jouw eigen jij wel laten zien. Je kan het wel (:

als ik er zo over nadenk, weet ik eigenlijk ook niet precies wat me precies “tegenhoud”. ik ben altijd veel te veel bezig met over dingen nadenken. ik word ook vaak “verstandig” genoemd, of ik dat nou als een compliment moet opvatten weet ik niet… haha!

op naar volgend weekend :relieved:

dankje!

Wees gewoon jezelf, ik snap dat je het spannend vind. Dat heeft bijna elk meisje. Misschien helpt het als je van tevoren gaat verzinnen wat je tegen hem wilt gaan zeggen. Dan ben je een beetje op jezelf voorbereid en gaat het gesprek tussen jullie misschien wel iets makkelijker.

Als jullie uiteindelijk elkaar vaak tegenkomen en met elkaar gaan praten, komt er vanzelf een moment dat je je gemakkelijk bij hem voelt. :wink:

Komt goed! :relieved:

bedankt voor jullie reacties meiden!

hoe reageren jullie op flirterige opmerkingen ?

Ik herken het, ik denk ook veel te veel na over wat ik moet zeggen en hoe ik moet doen, heel lastig om dit los te laten. Je een beetje plagerig reageren op zijn flirtpogingen of gewoon leuk lachen. Wat bij je past.

ja het is echt heel irritant! na een tijdje gaat het meestal wel wat beter, maar vaak loopt het zo dat ik de kans niet meer krijg om te ontspannen

Ik herken dit echt heel erg! kan uren nadenken over wat ik moet antwoorden op whatsapjes, of hoe ik het beste kan reageren als ik hem tegen ga komen.

iemand tips behalve halve liter wijn achterover kiepen? (is zo opvallend op klaarlichte dag in de bieb enzo :flushed: [font=Verdana]

haha ja dit heb ik dus ook precies anne!
ik ben, vooral in het begin, heel slecht in het oppikken van flirterige opmerking. daar reageer ik dus ook altijd verkeerd op.

ik zou ook maar even zijn nummer vragen… just to be sure :wink:

Dit deed ik ook altijd (:

ja aan de ene kant is het wel handig om wat meer contact te hebben, dan alleen op de zaterdag avond. maar het probleem is, dat hij vgm niet zo van het whatsappen is. ik heb hem ook nog nooit met zijn mobiel gezien. hij heeft niet eens facebook haha!

ik heb onderhand al wel een goeie smoes bedacht om zijn nummer te krijgen. als ik komend weekend nou een gesprek aanknoop over dat ik hem vorige week naar huis zou brengen, dan komt het er dan misschien wel van. als ik dan bij zijn huis ben en zelf naar huis fietst weet hij natuurlijk niet of ik wel veilig thuis kom. dusss dan zeg ik dat ik hem wel zal whatsappen als ik veilig thuis ben. tadaa nu dit plan nog uitvoeren…