UPdate 2/10! Alles 1/2/3 euro p/stuk + verzendkosten! h&m, zara, primark!

Hoi,

• Alle prijzen zijn exclusief vezendkosten
  • Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT post
  • IK MAAK GEEN AANFOTO’s IVM DE VELE AFHAKERS.

UPDATE:

Zwart t-shirt van de zara, 2x gedragen toch iets te strak. De maat is L maar kan beter met een M! nu 2 euro + verzendkosten

topje van de primark londen maat 38/40. Zitten wat pluisjes op zie je niet tijdens het dragen. Nu 2 euro + verzendkosten VERKOCHT

leuke tanktop van de h&m maat 40. NU 2 euro + verzendkosten

Strapless top van de h&m, maat M. Ik verkoop hem verder in het topic ook in het zwart / wit. Nu ook 2 euro + verzendkosten.

Wit vestje van villa maat M. Zitten wat pluisjes onder de oksel. Nu 1.50 + vezendkosten

Paars basic shirtje van the sting. mij helaas te klein, de maat is S. Mag weg voor 2 euro + verzendkosten

Leuk t-shirt met print, 1 keer gedragen is als nieuw. De maat is L maar kan beter met een maat M, NU 2 euro + VERZENDKOSTEN

Transparant blousje, ook deze is bijna niet gedragen. De maat is M. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN VEKOCHT

schattig blousje van Amisu, maat M. mij helaas te klein geworden NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Nieuw jurkje van de only in Gran Canaria. Nooit gedragen toch niet helemaal mijn ding. De maat is m. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN VERKOCHT

t-shirt van de Bershka, 2x gedragen toch niet helemaal mijn ding. De maat is L maar valt klein kan beter met een maat M. NU 2.50 + VERZENDKOSTEN VERKOCHT

Schattig strapless bloemen jurkje maat M/L NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

[s]Leuke see trough top van de Primark. De voorkant is transparant. De maat is 38. Ook deze heb ik helaas maar 1 keer gedragen. NU 3 euro + VERZENDKOSTEN

[/s] VERKOCHT

[s]Boyfriend short van de pull & bear maat 40. NU 3 euro+ VERZENDKOSTEN VERKOCHT

[/s]

Jurkje van de h&m divided maat 38. NU 2.50 + VERZENDKOSTEN

2 paar wedges van de h&m maat 40. De roze zijn 1x gedragen de witte nooit.
NU 2 euro per paar + verzendkosten

jurkje van the sting maat S. 1x gedragen toch niet helemaal mijn ding. Van kiss&therapy. Was nieuw 44.95. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Mooi jurkje van de h&m maat 38. Zit een band van binnen in waardoor het jurkje beter blijft zitten. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Jumpsuit van de Vero moda maat M. heeft een leuk ‘rondjes’ printje. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN VERKOCHT

Schattig bloemen tuniekje maat M. NU 2 EURO + VERZENDKOSTEN

H&m shirtje met ruffles maat M. NU 2.50 + verzendkosten! VERKOCHT

Gestreept h&m tuniekje maat 38 nu 2.50 + verzendkosten! VERKOCHT

T-shirt met barok print van de Zara maat M. Valt klein kan ook met maat S. NU 2 EURO + VERZENDKOSTEN

h&m rokje maat 38, nu 2 euro + verzendkosten!

Standaard zwarte h&m trui maat 38. NU 1 euro + verzendkosten!

Zwart / donkerblauw gilletje van de h&m maat 36. NU 2 euro + verzendkosten

Strapless h&m shirt maat M. NU 2 euro + verzendkosten. Verkoop deze evt ook nog in het wit / oranje.

Blauwe trui van de h&m maat 36. NU 2 euro + verzendkosten! VERKOCHT

Blauw topje van de Watcher ( van Superstar ) maat 2 denk dat dit een maat S is. Nu 1 euro + verzendkosten

Simpel paars shirt van The sting maat S. NU 1.50 + verzendkosten

korte legging van de only maat M. Nu 1 euro + verzendkosten

Groene trui van de Pull & Bear maat M. NU 2 euro + verzendkosten VERKOCHT

ER KOMT NOG MEER AAN! ER KOMT NOG MEER AAN! ER KOMT NOG MEER AAN!

--------------------------------------------------------------------------------

Voor zovere short pull en bear (heb maat 38 normaal zal die passen) en de jumpsuit van Vero Moda. En gestreepte tuniek van H&M. Alles samen voor. 7,50 inclu?? Note me

Ga je noten! dit zijn al echt lage prijzen dus veel lager ga ik niet sorry!

Nee maar vooral omdat je overal verzendkosten bij telt en je nu maar 1 keer hoeft te verzenden als het waren.

Ja maar het past helaas niet door de brievenbus allemaal samen vandaar :slightly_smiling_face:

Boyfriend short van de pull & bear maat 40. NU 3 euro+ VERZENDKOSTEN
ik bied 4 euro inclusief

Ga je noten!

upje!

Iets ruilen of kopen?
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/sale-sale-sale-erg-goedkoop-en-alles-moet-weg-251634.0.html
Succes btw!

Nee sorry! Had je topic gister al bekeken :slightly_smiling_face:

Broekje is verkocht!

Echt? balen… ik wou het broekje ;$.

upjee

Hij is helaas weg sorry!

Had nog in je gastenboek geschreven maar heb je vast niet meer gelezen, jammer.
Maar nog veel succes!

Ja dat zie ik nu pas helaas :frowning_face: let eigenlijk alleen altijd op me notes!
Sorry!!!

Dacht ik al maar mijn berichten wouden niet versturen bij het forum,
dus ik dacht dan maar snel zo haha.
geen probleem! (L)

omhoog!

upje!

Bershka t-shirt verkocht via Marktplaats