Update 16/8 prijzen verlaagd! alles moet weg. oa H&M, Zara, Bershka, biker boots

Hey meiden,

Ik heb momenteel last van een uitpuilende kledingkast met zoveel kleding waarvan ik weet dat ik het toch niet meer zal aandoen. Zonde om het natuurlijk dan in mijn kast te laten! Ik sta overigens in het betrouwbare verkopers topic.

Tot slot nog een aantal punten;

• De prijzen zijn excl. verzending
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van PostNL
  • Ophalen is mogelijk in Amsterdam
  • Ik ruil niet
  • Onderhandelen over prijs is mogelijk

Bordeaux rode H&M tshirt, maat S, 2,-

H&M top, valt prachtig, maat S, 5,-

Crop top, met glitterige stof, maat S, 5,-

H&M skinny, maat 26/30, 5,-

Bordeauxrode tas met schouderhengsel, 10,-

H&M top, Maat S, 3,-

Poederroze H&M top, Maat 36, 5,-

H&M top met open achterkant! Let op; foto toont de achterkant, maat S, 5,-

Blauwe mouwloze H&M chiffon top, maat 34, 3,-

Bershka spijker mouwloze spijkerblouse, maat S, 5,-

Levi’s skinny jeans, maat XS, 10,-

Bershka topje met print,maat S/M, 3,-

Crèmekleurig biker jasje, maat XS/S, 8,-

Army green kleurige jeans Zara, Maat 34, 8,-

H&M Chiffon top, Maat 38, 34/36 kan ook, 3,-

Babyliss stijltang en krultang voor medium krullen. Stijltang maar 2 keer gebruik van gemaakt, kreeg kort daarna een chi voor mn verjaardag. Allebei per stuk 10,-

Zara bordeauxrode donsjack! Een warme winterjas door de voering met dons. Maat S, 20,-

Bruine laarzen met studs. Maat 37, 8,-

H&M Discopants, Gloednieuw met kaartje! Maat XS, Mag weg voor 10,-

Zara spijker blouse, Maat S, 5,-

Pieces Jeggings maat XS, 5,-

Army Jacket Episode, maat XS/S, 8,-

Zara Hotpants, Maat 34, 8,-

H&M zwarte skinny jeans, maat 34, 5,-

spijkerblouse ruilen?

^ze ruilt niet.

Oew de Fringe tas vind ik leuk! duurt nog wel even voordat ik geld heb:’)
Jammer, dus upje :grinning:

oh, sorry :stuck_out_tongue: nevermind dan

Als er niemand geïnteresseerd is wil ik de tas best wel apart voor je houden hoor! Hij ligt toch maar stof te happen in mijn kamer.

Upje

De jas van Lookbook store, kun je die als winterjas gebruiken? Of is het meer een vest??

Het is meer een jas dan een vest, maar zeker geen winterjas. Ik had m ook wel eens in de winter aan maar dat was op de wat minder koude dagen.

upje

up!

Wauuuw ik vind de fringe tas, mango bikerjack en de parka van de h&m echt superleuk! Kun je voor alle 3 een mooi prijsje maken? Of wil je misschien deels ruilen dat ik de rest bijbetaal?

Dit is mijn verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/update-97-hm-bershka-primark-zara-only-pieces-xs-s-m-ik-ruil-ook-305234.msg275702897.html#msg275702897

Ik ruil niet sorry. Wil op dit moment liever kleding kwijt dan erbij haha! Als je bereid bent om voor de parka en het bikerjack te betalen, dan krijg je de fringe bag er gratis bij.

Het maximale wat ik voor alle 3 kan en wil betalen is 50 euro inc. verzendkosten(4 euro met dhl). Hoor graag of je dat goed vind? :slightly_smiling_face:

De parka van de HM is net verkocht aan iemand anders! Die had er meer voor over dan de richtprijs die ik had… Er is helaas geen DHL servicepoint bij mij in de buurt dus verzenden gaat alleen via postnl (6,75EUR). Voor 45 euro inclusief verzendkosten mag je het bikerjack en de fringetas.

Aah dat is jammer! Maar begrijpelijk! Dat vind ik teveel voor die 2 dingen helaas. Succes met de verkoop.

Jammer, dankje!

Heb wat nieuwe spulletjes toegevoegd!

up

Biker jack ruilen?

Oeeh die biker jack, heel mooi. Wil je hem ruilen? x