JEP! Dit moet ááááállemaal weg!
- ik ruil niet(behalve de LITA’s)
- ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van TNT post
- ik sta nog niet in het betrouwbare verkoperstopic, omdat ik net begin
Kleding.
Zebra schoenen. Maat: 39. Merk: 2-Bizzy. Opmerkingen: Gedragen, maar nog in goede staat.
Bloemetjes hakken. Maat: 39. Merk: Cink-Me. Nieuwprijs: €15,-. Opmerkingen: Ik heb ze gekocht in Frankrijk. Twee á drie keer gedragen.
Grijze laarsjes met nep bont. Maat: 39. Merk: Graceland. Opmerkingen: Enkele beschadigingen op de hakken.
Doorzichtig truitje. Maat: L. Merk: The seven sisters. Opmerkingen: Gekocht bij The Sting. Nooit gedragen.
Strapless jurkje. Maat: L. Merk: Jane Norman. Opmerkingen: Eén keer gedragen.
Grijs-zwart jurkje. Maat: L. Merk: 2-Bizzy. Opmerkingen: Veel gedragen, maar is nog in goede staat. Kan ook gedragen worden als M.
Blauw-witte blouse. Maat: L. Merk: America Today. Nieuwprijs: €40,-. Opmerkingen: Gedragen, maar nog in goede staat.
Grijs-wit blouseje. Maat: L. Merk: G-Star. Opmerkingen: Eerder aan te bevelen voor mensen met de maat M.
Blauw-wit oversized shirtje. Maat: L. Merk: Divided. Opmerkingen: Eerder aan te raden voor mensen met de maat XL.
-
Top. Maat: S/M. Merk: Donna Bizzarra.
Legging. Maat: M. Geen merk.
Sjaal. Maatloos. Geen merk.
Vestje. Maat: M/L. Merk: Yessica.
Top. Maat: M. Merk: 2-Bizzy.
Stretch rokje. Maat: L. Merk: 2-Bizzy.
Col. Maat: S/M. Merk: Anni Rolfi.
Leren winterjas. Maat: M. Merk: 2-Bizzy.
Nep-leren rode jack. Maat: L. Merk: Amisu.
‘Hating Me Won’t Make You Pretty’-shirt. Maat: M. Merk: 2-Bizzy.
Sieraden.
Haar-accessoires.
Oorbellen.
Armbanden en kettingen.
Zonnebril.
Boek.
-Voor meer foto’s stuur me een berichtje!
Ik heb ook een paar Jeffrey Campbell LITA’s maat 39 met vlinders en ik vind ze erg mooi, maar ik kan ze niet zo vaak dragen, omdat ze uit zoveel kleuren bestaan en ik ze niet bij veel outfits kan dragen. Dus mijn vraag was of iemand anders een mooi paar Jeffrey Campbell LITA’s heeft en die met de mijne zou willen ruilen. (:
De mijne hebben enkele beschadigingen op de hakken, maar voor de rest zijn ze nog in perfecte staat. Dus ja, als je ook lita’s hebt met beschadigingen op de hakken is het niet heel erg. :’)
*ik ruil alleen tegen LITA’s.
*als je geïnteresseerd bent stuur ik ze niet op, ik wil graag dat ze opgehaald worden/gebracht worden. Ik woon in de buurt van Rotterdam.
Voor meer foto’s stuur me een berichtje!