=> update 14.10! Alles maximaal 3 euro+verzendkosten // guess,h&m, zara, primark

Hoi,

• Alle prijzen zijn exclusief vezendkosten
  • Ik sta in het betrouwbare verkoperstopic
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT post
  • IK MAAK GEEN AANFOTO’s IVM DE VELE AFHAKERS.

Update 14-10
Nieuwe sjaal van de pieces antwerpen. Nog nooit gedragen! nu 3 euro + verzendkosten Verkocht

Nieuwe oorbellen van de h&m. Toch niet mijn ding! nu 1 euro + verzendkosten

Nieuwe Invitio riem maat S. Kaartje van 14.95 zit er nog aan. Nu 2.50 + verzendkosten

oversized trui van de h&m maat M/L nu 3 euro + verzendkosten VERKOCHT

Kort zgan spijkerjasje van de only maat 38. NU 3 euro + verzendkosten VERKOCHT

Schattig tuniekje van de WE maat M. met lint. NU 3 euro + verzendkosten

Zgan armband van Guess, 2x gedragen toch niet mijn stijl. Wordt verzonden in bubbeltjes plastic. NU 3 euro + verzendkosten

Zwart t-shirt van de zara, 2x gedragen toch iets te strak. De maat is L maar kan beter met een M! Nu 2 euro + verzendkosten

leuke tanktop van de h&m maat 40. NU 2 euro + verzendkosten

Strapless top van de h&m, maat M. Ik verkoop hem verder in het topic ook in het zwart / wit. Nu ook 2 euro + verzendkosten.

Wit vestje van villa maat M. Zitten wat pluisjes onder de oksel. Nu 1.50 + vezendkosten

Paars basic shirtje van the sting. mij helaas te klein, de maat is S. Mag weg voor 2 euro + verzendkosten

Leuk t-shirt met print, 1 keer gedragen is als nieuw. De maat is L maar kan beter met een maat M, NU 2 euro + VERZENDKOSTEN Verkocht

schattig blousje van Amisu, maat M. mij helaas te klein geworden NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Schattig strapless bloemen jurkje maat M/L NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Jurkje van de h&m divided maat 38. NU 2.50 + VERZENDKOSTEN

2 paar wedges van de h&m maat 40. De roze zijn 1x gedragen de witte nooit.
NU 2 euro per paar + verzendkosten

jurkje van the sting maat S. 1x gedragen toch niet helemaal mijn ding. Van kiss&therapy. Was nieuw 44.95. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Mooi jurkje van de h&m maat 38. Zit een band van binnen in waardoor het jurkje beter blijft zitten. NU 3 EURO + VERZENDKOSTEN

Schattig bloemen tuniekje maat M. NU 2 EURO + VERZENDKOSTEN

T-shirt met barok print van de Zara maat M. Valt klein kan ook met maat S. NU 2 EURO + VERZENDKOSTEN

h&m rokje maat 38, nu 2 euro + verzendkosten!

Standaard zwarte h&m trui maat 38. NU 1 euro + verzendkosten!

Zwart / donkerblauw gilletje van de h&m maat 36. NU 2 euro + verzendkosten

Strapless h&m shirt maat M. NU 2 euro + verzendkosten.

Blauw topje van de Watcher ( van Superstar ) maat 2 denk dat dit een maat S is. Nu 1 euro + verzendkosten

korte legging van de only maat M. Nu 1 euro + verzendkosten

Succes weer :slightly_smiling_face:

thAnkss!

upppp

omhoooooggggggggggggg

Jammer dat je geen aanfoto’s maakt :frowning_face: Was wel benieuwd naar het spijkerjasje.

sorry ik heb echt teveel afhakers daarvoor :frowning_face:

heb je een berichtje gestuurd :slightly_smiling_face:

Laatste up deze avond!

uuuppp

uuuuuuuuup

Succes meid !

up dankje!

uuuuuuuup

omhooggggggggggggg

Kun je me noten voor je spijkerjasje? Hoe valt hij trouwens? Groot, klein of normaal?

Gedaan!

upppje

omhoooogggg

spijkerjasje verkocht!