Update 13/4 - Veel kleding te koop maat XS-S-M!!

Beste Girlsceners,

Hierbij verkoop ik een (groot :flushed:) deel van mijn kledingkast. Dit omdat ik toe ben aan iets anders! Alles wat ik hier verkoop is in goede staat, tenzij anders vermeld. Ik sta nog niet in het betrouwbare verkopers topic, omdat ik pas weinig tot niets verkocht heb op girlscene.

Ik ruil ook Alles wordt vantevoren gestreken en gewassen, netjes verpakt en verstuurd via PostNL zodra het geld op mijn rekening staat. De kosten staan hieronder, ik wil het best thuis voor je wegen indien je wilt weten hoeveel de verzendkosten worden. Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van PostNL. Ophalen kan in omgeving Oss en héél soms op stations Eindhoven of Heerlen.

Ik snap dat sommige foto’s wat klein en onduidelijk zijn. Bij oprechte (!) interesse wil ik betere foto’s of aanfoto’s maken.

0-20g - € 0,64
20-50g - € 1,28
50-100g - € 1,92
100-250g - € 2,56
250g-2kilo - € 3,84

Ik heb er geen vraagprijzen bij staan, graag bieden.

Veel plezier!

[center]

1. CMNC Women - Maat L - valt klein uit (S of kleine M)
  2. Baluoke - Maat M
  3. Cherry Koko - Maat M

1. Merkloos - Maat S of M
  2. Vabese Italy - One size (S/M)
  3. Vila - maat S

1. Vero Moda - Maat S
  2. Eksept - Maat XS
  3. Only - Maat S

1. JS Millenium Basic - Maat S - Gaatjes bij de ellebogen, mag voor een klein prijsje weg.
  2. Atmosphere - Maat S
  3. Adidas - maat 14 (past met XS/S)

1. Benetton - Maat XS
  2. H&M - Maat S
  3. Vila - maat XS/S - zit een vlekje op de rug, mag voor een klein prijsje weg.

1. Vero Moda - Maat S
  2. H&M - Maat 34
  3. ? - Maat XS

1. Primark - Maat 36
  2. Coolcat - Maat S
  3. ? - Maat S

1. Zara - Maat 38
  2. Lotus Jeans - Maat 27 (confectiemaat 36)
  3. LOI Women - Maat 36

Ik heb nog niet de tijd gehad om hier alle details bij te zetten, komt zo snel mogelijk. Als je iets wilt weten even vragen!

[/center]

Ruil je 5 en 11 ?

ruil je 22?

^ Ik note jullie!

Upje

Upje

Update!

Up

Nr 20 hoeveel incl?
Note me

^ Doe ik!

Nummer 4,6,11 zijn geweldig! Note me