Update 11-8: Alle sieraden NIEUW en alles 1 euro! Op=OP.

Het onderwerp zegt het al: ik wil overal zo snel mogelijk van af! Reden? Ik ben gestopt met mijn webshop i.v.m. tijd tekort…

• Alles wordt netjes ingepakt met luchtkussenfolie in een luchtkussen envelop
  • Ik hanteer de laagst mogelijke verzendprijzen (ik weeg alles en baseer daarop de hoeveelheid postzegels)
  • Ik sta in het betrouwbaarheidstopic voor verkopers

Armbanden:

Ringen (Alle ringen zijn verstelbaar, dus iedereen past ze!

Haar elastiekjes:

Oorbellen en earcuffs:

Kettingen:

komen de kettingen enzo ook? Ben benieuwd!

De sieraden staan er alvast op!!

Update: alles 1 euro. het moet gewoon allemaal weg.

:upside_down_face:

Ik zou wel graag ketting 19 willen hebben!

Edit: en ketting 31 :slightly_smiling_face:

Zou je mij kunnen noten?

gewoon overmaken op een rekeningnummer?
Is ketting 8 “beweegbaar” ofja zit het niet vastgelijmd die blaadjes? En zit er bij ketting 20 een soort figuurtje op het hart? Is een beetje lastig te zien :wink:

Ketting 23, 37 en de ring met witte roos is ook mooi!

ElinavH & Molloot13, heb jullie genoten! :slightly_smiling_face:

Voor Molloot13: Ik heb zojuist een foto gemaakt van de ketting met het hart, zodat je een beter beeld hebt van het hartje.

Uppie!

:upside_down_face:

Ik wil graag ketting nr. 21 en nr. 39

Ik ga je noten! :beer:

Edit: Oh ik kan je niet noten, want ik heb geen toegang tot je profiel. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :wink:

Heb je misschien een aanfoto van het jurkje van CoolCat? :slightly_smiling_face:
En valt ie echt als een maat S of kleiner?

lk ben geintresseerd in de sjaal, van de tweede rij de tweede, heb je misschien een betere foto voor me en wat zijn de verzendkosten? :slightly_smiling_face:

@ Paradise. Heey! Nou ik heb geprobeerd om het jurkje aan te trekken, maar dat lukt dus niet… Het is echt een kleine S en ik heb maat M/L ! :flushed: sorry… Daarom heb ik de pop gebruikt… de pop is dunner dan ik haha

@ Larissa: Hoi! Hierbij heb ik betere foto’s van de sjaal! De verzendkosten zijn: 2,95 ( er moeten 4 postzeggels op, want het pakje is meer dan 100 gram).

@GoodFoodie: Heey! Ik krijg steeds een foutmelding als ik jou note :cold_sweat: . Zou je mij kunnen noten, kijken of dat wel lukt?

Ah oké, geeft niet! :slightly_smiling_face: Dan ga ik 'm denk ik ook niet passen, want ik heb normaal gesproken maat S/M dus een kleine S wordt te klein… Helaas! Toch bedankt!

Ik note je even!