Update 10/4 Nieuwe vans denim!! H&m conscious, zara, primark en meer!

Hi meiden,

Ik heb me hele kast opgeruimd en wil graag wat dingen verkopen! Bijna alles is nog nooit gedragen of hoogstens 3 keer.

Even een paar regels:

• Ik ruil niet helaas!
  • Ik maak vanwege de vele afhakers geen aanfoto’s!
  • Bieden is exclusief verzendkosten
  • Ik reserveer niks, dit vanwege de vele afhakers
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van TNT en ik verzend niet naar België sorry!

Update 10/4

VERKOCHT!
http://link.marktplaats.nl/665416004

1. Nieuw shortje van h&m conscious collection. Ik heb het shortje gekocht maar is het is me helaas toch een maatje te klein. Mijn moeder had perongeluk het kaartje eraf gehaald waardoor ik hem niet meer terug kan brengen! Het is een maat 40 maar valt echt als een 38! Het shortje ligt nu nog in de winkel voor 14.95

2. Nieuw rokje van zara TRF. Ik heb het gekocht bij de zara in londen maar vervolgens nooit gedragen. De maat is L maar kan beter met een M.

1. Zo goed als nieuwe h&m bikini. De bikini staat me toch niet goed. Ik heb de bikini 1x gedragen. Topje maat 40 en broekje maat 42. De top is gevoerd.

1. Handig uitgaanstasje van de Primark. Er past vrij veel in :slight_smile: Het tasje past door de brievenbus

1. Een wat langer shirt van de h&m met een leuke rits van achter. Maat 38 in zeer goede staat.

1. Schattige schoentjes van Pull & bear uit London. 3x gedragen maar draag me vans toch meer. De maat is 40

1. Jurkje van Only met pofmouwen en rits aan de achterkant. De maat is M. Weinig gedragen want hij past niet goed bij mijn figuur!

1. Jurkje van de Newlook maat 38/40 met decoratieve bloem. De bloem zit er met een speld aan waardoor hij er evt afgehaald kan worden.

1. 1x gedragen jurkje van Kiss&therapy van the sting! Het is niet helemaal mijn ding. De maat is S.

1. Satchel van de Primark. Past veel in! 1x gebruikt toch niet helemaal mijn ding. Het hengsel is donkerbruin ( lijkt zwart op de foto’s)

Ik heb je een berichtje gestuurd! Ik verkoop de bikini voor 3.50 + 2.16 aan verzendkosten!

x

upjee!

Laatste up van vanavonddd!

Genote! :flushed:

okeokeoke- ik ga het toch vragen :stuck_out_tongue:
vallen de schoentjes echt als een 40 of iets aan de kleine kant? Ik heb namelijk schoenmaat 40-41 en vaker 40, denk je da dat ze zullen passen? en wat is de richtprijs? :flushed:

Hoeveel wil je voor de bikini en short (ik woon in BE)?
Note me!

Ik verzend niet naar België sorry!

Iedereen een berichtje gestuurd!

Wat wil je voor 7? En sluit hij mooi aan of niet?

Genote!

uuuuuuuupppp

vanavond komen er nieuwe dingen bij!

upje!

up!

upppp!

uppp!

uuup!

uuupp!

omhoooog!