Update 05/06: check it! Nieuwe, frisse verkooptopic. Verkoop & ruilen!

Vorige topic mag verwijderd worden!

Hoi allemaal!

Ik heb weer een nieuwe verkoop topic, zoals jullie zien. Alles is vrij bieden, ik ruil ook als je iets leuk te bieden hebt! Laat dan een berichtje achter hieronder met je topic.

Ik sta genoemd in het betrouwbare verkopers topic!

Sorry voor de onscherpe foto’s. Als je duidelijkere foto’s wil, vraag er gerust naar! & Alles wordt natuurlijk gestreken/gewassen voordat ik ze op de post doe. Have fun! Mee uppen mag ook. xoxo

[b]UPDATE:

Bikini van de H&M. Het is een bordeauxrode kleur met een gouden glitterdraad erin verwerkt en een soort patroon (die ‘gaatjes’ vormen het patroon)

Broekje en topje hebben samen 25,- euro gekost en hij is maar 1 keer gedragen (en dus ook gewassen).

Maten:

Topje = 75A (dus kan met XS of S)
Broekje = maat 38

Het is deze bikini (zodat jullie een beter beeld hebben, aangezien mijn foto niet zo duidelijk is): http://www.hm.com/nl/product/06718?article=06718-A#cm_vc=GOES_WITH_PD[/b]

Boek: De it-girl: geraffineerd van Cecily von Ziegesar. Verder dan bladzijde 20 ben ik nog nooit gekomen. Zoals je kunt zien heb ik er destijds 11 euro voor betaald. Doe een leuk bod en hij is van jou!

Wollen vestje van de H&M. Mijn huid kan niet zo goed tegen de stof, dus hij is maar enkele keren gedragen.
Maat: 34 (kan ook makkelijk met een 36)

Rose truitje. Vlak onder beide schouders zit een leuk zwart bloemetje. Enkele keren gedragen.
Maat: XS/S

Maxi jurk van elastische stof. Slechts enkele keren gedragen! Mooi bloemetjes patroon. Aan de schouderbandjes zitten grote kralen (zie 3e foto). Enkele keren gedragen.
Maat: S. Hij valt lang en is erg elastisch, dus je kunt hem ook met een M dragen denk ik.

Bruin tuniekje/jurkje met een soort strik onder de borst. Kleur komt meer overeen met de rechter foto.
Maat: afhankelijk van hoe je hem draagt, kan met S maar ook met M denk ik.

Zwart blousje met dunne grijze strepen van G-STAR. 1x gedragen.
Maat: XS/S

Rood blousje met blauw/witte strepen van de ONLY. Enkele keren gedragen.
Maat: S

Hilfiger Girls tuniekje. Volgens mij is het een kindermaat, weet het zelf niet omdat ik hem gekregen heb. Let op: op één van de mouwen zit een bleekvlek. (zie foto) Dit truitje is gedragen.
Maat: S/M

Strapless jurkje met leuke print. Het jurkje is van elastische stof en is maar 1x gedragen.
Maat: kan zowel met XS/S als met S/M vanwege de elastische stof.

VERKOCHT

Rood truitje met wijde mouwen, leuke knoopjes bij de hals en een touwtje. Let op: Op één van de touwtjes zit een kleine bleekvlek (zie foto). Deze valt nauwelijks op, maar vond het wel zo netjes om te vermelden. Dit truitje is gedragen.
Maat: M

Paars truitje met pof schouders. Enkele keren gedragen.
Maat: Er zit geen labeltje in, maar ik zou zeggen XS of een kleine S kan ook.

Hoi :slightly_smiling_face: kan je mij noten over de maxi bloemenjurk en de strapless panterjurk? Liefsx

Heb je een note terug gestuurd :slightly_smiling_face:

Uppie

upje voor mij

Upje voor mezelf & het panterjurkje is verkocht!

Up

up

up

up 4 jou!

Bedankt voor je up!

up

uhup

up

up

uppiee

Upje!

uppie