Update 01-02-13 Hakken, Schoenen, Tops , Broeken [H&M, All Star, Cars, Only]

je kan op alles bieden, het is dan ook handig als je me even note!
niets dat ik in dit topic verkoop is kapot, of heeft gaten, zowel word dat erbij vermeld!
IK RUIL NIET!

001 - All Stars - Bordeaux Rood - maat 37,5 - Haast niet aangehad, ze waren me ook snel te klein, er is niets van de zool afgeslten, er zit alleen een beetje modder op de randen, maar dat kan schoongemaakt, verder zitten er wel wat beschadigingen op de neus.

002 - Hakken - Zwart - maat 38 - hakhoogte 11 cm - Haast niet aangehad, ik had geen idee waar ik ze naartoe aan moest doen haha.

003 - Sleehakken - Zwart met gesp - maat 38 - hakhoogte; 8/9 cm? - Toch niet helemaal mijn ding, dat zie je ook wel, ze zien er nog hartstikke goed uit!

004 - Blouse H&M - Donkerblauw/Wit - Maat 34 - Hartstikke net bloesje, heb hem alleen nooit aan, wat erg zonde is!

005 - Broek - Roze - Maat 34 - Een hele mooie broek, hij is wel een beetje dun, maar zit echt heerlijk. Maar toch zijn die fel gekleurde broeken niet echt mijn ding!

006 - Cars Broek - Verwassen Rood [hoort zo] - maat 34 - Echt een hele gave broek, zit echt lekker, maar ben zoals bij de voirige broek al vermeld is, niet echt van de gekleurde broeken…

007 - H&M wijdvallende top - Poederroze met hondjes patroon - maat 36 - Echt een superleuk shirtje, alleen op een of andere manier weet ik hem niet te combineren! heb hem dan ook echt gewoon nooit aangehad, wat natuurlijk superzonde is!

008 - Only shirt met vlindermouwen - Beige/wit, met roosjes patroon - maat S - Ook weer een leuk shirt dat ik nooit draag. Vind hem ook superleuk, maar heb zo’n stampvolle kast dat ik een van jullie hier misschien blij mee kan maken!

009 - H&M shirt met vlindermouwen - donkergroen - maat xs - ik heb 2 van deze shirt, maar deze draag ik toch niet, vind de kleur moeilijk te combineren, hopelijk kunnen jullie het!

DIT WAS HET VOOR NU, DOE EEN GOED BOD, EN MISSCHIEN IS HET STRAKS WEL VAN JOU!

[/center]

Ik bied 25 euro inclusief verzendkosten op de all stars!

ik bied 5 incl op 6

up

Je zou opzich ook wel even kunnen reageren op mijn bod ofzo.

sorry, ik wil er sowieso wel 35 euro exclusief verzendkosten voor denk ik, aangezien ik ze amper heb aangehad en ze nieuw 65 euro hebben gekost!

up

upjeee

Die allstars zijn echt geweldig. Helaas heb ik geen geld anders had ik erover nagedacht. Maar goed beschouw dit maar als een upje :’)

dankje! uppp

ik bied 9 incl op je zwarte sleehakken. zou je me willen noten?

ik heb je genote!

upppp

UPDATE 02-01-2013