Upd: 29-8 / moods verkoopt!

VERKOCHT: Boek: Mini Shopaholic, Sophie Kinsella

Beste Girlsceners, bij deze verkoop ik mijn kleding en spullen i.v.m Geld tekort!
Ik heb al eerder een verkooptopic gehad op een ander account, een tijdje geleden.

Ik verkoop via PostNL en vrijwel alles past niet in een envelop en word dus pakketpost.
Hier rekent PostNL 6.75,- voor en deze kosten zijn voor de koper.
Er staan geen prijzen bij omdat jullie zelf wat mogen bieden! :wink:

✚ Bieden.
Ik ruil liever niet. Ik heb het geld hard nodig.
✚ Verzendkosten zijn voor de koper & Niet aansprakelijk voor de fouten van PostNL.
✚ Ik stond op mijn andere account in het betrouwbare verkopers topic.
✚ Ik verstuur niet naar België.
✚ Ophalen is mogelijk in de buurt van Utrecht (Note me voor de exacte locatie!)
✚ Foto’s zijn gemaakt met iPhone, dus excuseer van de slechte kwaliteit. Voor meer/betere foto’s kun je me noten.
Deze maak ik dan speciaal!

1. Jumpsuit gekocht in Turkije - Rood - Op de label staat maat S, aan te raden maat M - Staat: Nooit gedragen.

2. Jumpsuit - Zwart - Maat XS - Staat: Gedragen, niet beschadigd.

3. Ruimvallend t-shirtje - Panterprint - Maat S - Staat: Gedragen, niet beschadigd.

4. Crop-top met lange mauwen - Blauw bloemetjes patroon met witte opdruk - Maat S - Staat: Weinig gedragen, niet beschadigd.

5. Sportbroekje tot over de knie - Lichtgrijs - Maat S - Staat: Weinig gedragen, geen gaten of vlekken.

6. Jurkje (Neppe D&G) uit Turkije - Blauw patroon - Maat S/M - Staat: 3x gedragen in Turkije, geen beschadiging.

7. Jurkje (Neppe D&G) uit Turkije - Blauw patroon - Maat S/M - Staat: Nooit gedragen. (Ander jurkje dan nummer 6.)

8. Legging - Katachtige print - Dropdead - Maat S - Staat: Gedragen, geen beschadiging.

9. Vintage tweedehands schoudertas - Legergroen - Overgekocht op Girlscene - Staat: Gebruikt,
zit een blauwe inktvlek aan de zijkant/onderkant maar valt niet erg op als je hem met je mee draagt.

10. Shirt - Blauwgrijs achtig met kruis-opdruk erop - Halve mauwen - One size, aan te raden: Maat M - Staat: Nooit gedragen.

11. Shirtje met halve mauwen die net tot over je elleboog vallen, kun je omhoog binden tot boven je elleboog
met een knoopje. - Blauw met slangenprint - Maat S - Aan de achterkant iets langer dan aan de voorkant -
Staat: Gedragen, geen gaten of vlekken.

12. Crop-top Sweater - Grijs met donkergrijze opdruk 'Vibe - America Today - Maat S - Goede staat -

13. Gitaar – Op te halen in de buurt van Utrecht – Good to know: Snaren NIET gestemd. -
Privébericht me voor verdere info! RP: 15,-

14. Wit t-shirtje met vakje op borst – Primark – Maat XS/S – Staat: Weinig gedragen, geen beschadiging.

15. Onesie van de Primark – M, redelijk lang – Geen capuchon – Wit, met roze elastiek bij de uiteinden van de mouwen en benen -
Kattenhoofdjespatroon – Pluche achtig – Zit lekker warm. – Staat: Geen beschadiging, gedragen.

16. Maxirok – Blauw met Tie-Dye achtige rondjes aan de zijkant – Openingen onder, zijkanten. -
Maat One Size – Staat: Goed, weinig gedragen, Elastiek bovenaan de maxirok is er wel uit.

17. Echte Froccella bontjas – Echt bont – Nieuwprijs was over de 200,- volgens mijn ouders - RP: 70,- mét bont. – Maat: S/M,
ik droeg hem met S maar mijn moeder heeft hem voor mij gekocht en in de winkel gepast met maatje M, op het lebel staat maat +40. -
Ophalen & Passen in Utrecht/Verzenden. – Donkerblauw met Bruine accenten – 4 zakken, 2 op de borst & 2 onder –
Aan de zijkant en in muts & binnenkant Froccella logo – Bont is afhaalbaar & bont kun je ook helemaal dichtknopen,
zodat je een soort echte “Bontkraag” hebt ipv alleen bont langs de muts. Muts ook afhaalbaar.
Staat: Gedragen, geen vlekken of gaten. Bont is nog lekker zacht en niet beschadigd door regen.

18. Wijdvallend shirtje (Bijna mauwloos) met drukke Zwart-Witte opdruk erop – Maat M – Staat: Goed, gedragen,
geen vlekken/gaten

19. Wijdvallende doorzichtige blouse met plooi-mauwtjes - Zwart met hangende strik op de voorkant -
Maat S maar kan ook met M - Staat: Goed, gedragen, geen vlekken/gaten.

20. Boeken en films!

up

up

up

up

up

up

up

up

up

oohh gitaar :slightly_smiling_face:, ik woon alleen niet echt in de buurt van utrecht en je verzend hem niet denk ik ;x

Hoeveel voor 12? Note me

Het is opzich wel mogelijk, maar dan moet ik even uitvogelen hoe ik dat ga verzenden :flushed:

Ik note je!

up!

Ik heb je genote!

Oké!

up voor de leuke kleren:)

Dankjewel!

Up!