up

up

Jouw manier van zinnen schrijven is nogal ongemakkelijk om te lezen.

Verder snap ik dit niet goed. Vraag je om advies of wou je het even kwijt? Jij moet kiezen tussen de twee, dat kunnen wij niet voor jou doen. Sowieso vind ik het raar dat je na zes jaar+ een relatie van één jaar nog steeds aan je ex denkt. Dat je nog een zwak voor hem hebt, oke, maar jij voelt nog steeds iets voor hem (neem ik aan)?

Kijk verder dan wat ze verdienen dat is onbelangrijk. Daarnaast ga ik er vanuit dat je zelf ook nog gaat werken of al werkt.
Als je meer te besteden wil hebben kan je beter ervoor proberen te zorgen dat je eigen inkomsten omhoog gaan dan een vriend te zoeken met meer inkomsten.
Als je ex in het leger blijft zal hij blijvend vaak van huis zijn. Als je je huidige vriend door zijn financiële situatie niet vaak kan zien kan daar later eventueel nog verandering in komen.

Daarnaast heb je het over terug gaan naar je ex, maar wie zegt dat hij dat wil. Hij heeft een vriendin.

Als ik jou was zou ik er eerder over gaan nadenken of je bij je vriend wil blijven of dat je bij hem weg wil. Niet of je bij je vriend wil blijven of naar je ex wil.

Wie zegt dat jouw ex jou eigenlijk wel terug zou willen? Hij is toch ook verder gegaan, en als jullie zo voor elkaar gemaakt waren, dan zou het toch ook nooit uit gegaan zijn?

En is je relatie met je vriend nog wel zo goed als je niet 100% voor hem gaat, dat is ook niet leuk voor hem lijkt me.

je verlangt naar je ex omdat hij je aandacht geeft. Ik weet 100% zeker dat jij te weinig aandacht krijgt van je vriend en daarom voelt dat goed als je dat bij een ander wel krijgt.

Wat ik in je post naar voren zie komen is dat je geld en inkomen wel belangrijk vindt, ook al zeg je van niet.

Waarom is het uit met je ex?
Waarom ben je bij je vriend gekomen. je zegt dat jullie goed bij elkaar passen, is dat niet de basis voor een goede toekomst samen?
Ben je niet bang dat als je je vriend dumpt, dat je misschien wel je kans op een stabiele toekomst weggooit.

als je dat niet bent, en je hebt het idee dat je ex je gelukkiger maakt, dan moet je het zoiezo uitmaken.
Niet van twee walletjes eten. Zo van: oh ik wacht eerst af of mijn ex het uitmaakt met zijn vriendin en dump dan mijn vriend… en als ie dat niet doet blijf ik mooi veilig bij mijn vriend.

Nee, je vriend dumpen als je dat perse wilt en dan kijken hoe en wat.

What? Alleen maar omdat iemand weinig te besteden heeft zou je van hem weg gaan? Dat vind ik een zwakke reden.

Daarbij, je ex is niet voor niets je ex.

Ik vind het zwak dat je over hem twijfelt omdat hij niet veel te besteden heeft per maand. Daarbij ben ik nog steeds van mening dat je voor jezelf moet kunnen zorgen, los van je (ex) vriend, maar dat is mijn mening.

Dit. En mocht je voor je ex kiezen, wie zegt dan dat hij jou terug wil aangezien hij ook een vriendin heeft?

Nee het gaat niet om het geld.
ik studeer nog werk er ook partime bij …
gaat niet om dat
maar alles op een rijtje ga ik twijfelen
ik kan nooit samen met mijn vriend wonen in verband met wat hij heeft.

teminste ik zelf heel goed verdien . ( goeiebaan)

Mijn ex Heeft zelf contact met mij gezocht en kwam aan mij deur om te praten dat bleek uit dat hij ook nog steeds van me houd en aan me denkt.

gaat niet om het geld…

^ Wat zijn jullie beiden dan triest om je partner aan het lijntje te houden zeg…
En waarom noem je het onderwerp ‘geld’ dan zo vaak als het er toch niet toe doet?

Waar heb jij Nederlands geleerd?

Het zou best kunnen dat je huidige vriend het misschien toch niet voor je is.
Ik zou echter niet teruggaan naar je ex.
Het is al vaker gezegd: het is niet voor niets je ex!

Het is niet voor niets je ex, toch? En ik mag hopen dat er niks gebeurd is gisteren dan

Duidelijk :slightly_smiling_face:

Als ik jou en je ex was zou ik beiden jullie relatie verbreken want hoe jullie met jullie partner omgaan vind ik echt niet goed. Daarnaast zeg je dat geld niet het belangrijkst is voor jou, maar je hebt het telkens over het feit dat je vriend (volgens jou) niet genoeg te besteden heeft.

Ik vind het niet echt eerlijk tegenover je huidige vriend dat je nog steeds wat voelt voor je ex.
Misschien heb je die gevoelens ook wel weer een beetje laten opwaaien toen je met je ex afsprak. misschien kun je dat beter ook niet meer doen tot je duidelijk hebt wat je wilt!

Verder moet je nu nog niet zo in zitten over je toekomst met je huidige vriend, ik weet niet hoe oud je bent? Maar daar kun je je beter later over zorgen gaan maken!

Dit ja. Net zoals dat ik het apart vind dat je later niet kan damen wonen met je huidige vriend wegens zijn gezondheid? Ja als die dag in quarantaine zit lijkt het me logisch maar voor zover ik weet kan je met de meeste gezondheidsproblemen prima samen wonen.