Unpopular opinion

sh@r3 ze hier

maury dit topic is perfect voor jou <3

waarom denk je dat ik hem open :’)

geen idee??1!!? begin zelf! :stuck_out_tongue:

nou, grappig verhaal. Er was dus een reden dat ik dit topic opende maar ik ben het vergeten dus eh ja ik laat het ff aan anderen over

OK ik biecht op ik heb heel lang naar “Sh@r3 ze hier” zitten staren :’)

oke bye

Dat jij iets zei (weet even niet meer wat) en ik zei dat het altijd fijn was om te zien dat jij de gedachte van 50% van GS weet te verwoorden :’)

Nou oké, here I go:
Ik kan enorm van slag raken van dierenleed terwijl er vreselijke dingen met mensen in de wereld gebeuren en die mij veel minder doen.
Ik vind het heus wel erg wat er allemaal in de wereld gebeurt, maar persoonlijk raakt dierenleed mij veel harder.

Aah I needed this.
Ik vind Uptown Funk echt een kutnummer.

Ik vind piemels echt lelijk

Maar is dit niet gewoon het opbiecht topic alleen dan met omg reacties? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind de lippen van kylie jenner ECHT heel lelijk. Het ziet er zo bijgetekent en nep uit en ik snap niet dat iemand hetzelfde effect wil op haar eigen lippen

Trouwens, haar hele make up vind ik lelijk. Ik snap niet dat zoveel mensen haar bewonderen

Ik vind dronken zijn eigenlijk oprecht kut en snap niet dat mensen er zo’n cool ding van maken en er zo veel geld aan uitgeven.