Universiteit Utrecht, wie nog meer?

Ik heb me eindelijk ingeschreven voor onderwijskunde aan de universiteit Utrecht.

Nu vroeg ik me af: zijn er al meer mensen die dit jaar naar Utrecht gaan en zich hebben ingeschreven? En voor welke studie heb je gekozen?
Mensen die al bezig zijn met hun opleiding aan de UU zijn natuurlijk ook van harte welkom :slightly_smiling_face:

Oh leuk, een vriendin van mij gaat ook onderwijskunde doen in Utrecht! Ik ga zelf taal- en cultuurstudies doen in Utrecht :slightly_smiling_face:

Klinkt interessant taal- en cultuurstudies, zijn dat verschillende studies in één opleiding? Ik heb nog niemand gehoord over die studie ook niet over die van mij, haha. Ga je op kamers wonen op blijf je thuis? :slightly_smiling_face:

Ik studeer communicatie en informatiewetenschappen aan de UU. echt een heeerlijke stad. :d

Ja het is heel breed, je mag grotendeels zelf je vakken kiezen. Ik twijfelde zelf tussen heel veel dingen dus een combinatie van al die dingen kwam me wel mooi uit :slightly_smiling_face:
Ik ga op kamers wonen, en jij?

Ik zat eerst ook ontzettend te twijfelen tussen een paar sociale studies, uiteindelijk heb ik toch voor onderwijskunde ingeschreven omdat mij het creatieve van de opleiding zeer leuk lijkt, en ook dat je wat met de theorie doet in praktijk. Kortom heel de studie spreekt me aan. Ik blijf thuis wonen, aangezien ik 30/40 minuten van Utrecht af woon. Dus dan ben ik goedkoper uit als ik lekker thuis blijf, geen kosten niks :stuck_out_tongue:

Weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat de Universiteit Utrecht je verzoek goedkeurt (bij studielink te zien)?

Utrecht is zeker een heerlijke stad. Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk mag beginnen met de studie. Ben al paar keer geweest op de universiteit en er hangt een goede sfeer :stuck_out_tongue: . Eigenlijk heb je in Utrecht alles binnen handbereik; winkels, universiteit bibliotheek enz. :grinning: