Universal Studios Hollywood

Waar moet je echt geweest zijn in universal studios? ik ga erheen, maar het is zo groooot.

iemand ervaringen? :slightly_smiling_face:

oeh leuk dat je erheen gaat! Ben er van de zomer geweest, maar als je 's ochtends vroeg heen gaat, kun je toch echt wel alle attracties gehad hebben;)
Ik vond de attractie van de simpsons erg leuk, een virtuele achtbaan zegmaar:P, en je moet ook echt in dat treintje gezeten hebben waarmee je een rondleiding krijgt door de studios.
Wanneer ga je erheen?

coell !
k ben er ook geweest :relieved:
alles is gewoon coell.

whaaa damn jaloers op jullie :grinning:

Ik ga in september ^^

ik ben er geweest en het is zooo leuk :ok_woman:

en btw onze kaartjes waren 2 dagen geldig dus je kan 2 dagen gaan op 1 kaartje :grinning:… Ik weet niet of dat nu nog zo is want het is inmiddels alweer 3.5 jaar geleden, maar je kan altijd proberen :slightly_smiling_face:

-Studio tour
-Shrek 3D huis
-Simpsons 4D ride
-House Of Horrors
-Juressic Park, the ride

zijn echt leuk!

Doe gewoon alles? Mijn vriend en ik verbleven er een 5/6-tal uur en we kregen alles gedaan.

Die tour door die studio’s moet je zowieso zien… en niet rechts gaan zitten want dan schrik je je dood als jaws komt. En ehm niet in het spookhuis ;p

JALOEEEEEEEEEEERS !! :woman_facepalming:

dankjee iedereen, ik ga in de meivakantie naar amerika, dus we hebben niet zoveel tijd, het kaartje bestaat nog wel haha.

ik meost eve nweten welke attracties het leukste waren omdat mijn ouders het niet zo op dit soorten parken hebben dus dan wil ik wel het leukst gezien hebben.
ik ben een ontzettend watje als het over horror gaat, dus het house of horrors slaan we zoiezo over.

bedankt voor de reacties! :grinning:

Ja zoals Odeeett al zei: niet rechts gaan zitten in het treintje,
want jaws komt langs die kant ;p

Ik wil ook, haha!

ik zal het (hoop ik) onthouden van die trein haha.

maar ik heb nog een vraagje, ik wou net de tickets bestellen maar mijn pa ontdekte dat er zelfs verschillende soorten parken zijn daar, we weten niet welke we moeten doen. Universal Studios is er 1 van, maar heeft iemand informatie over de andere parken (weet even de namen niet?)…

ohja, en of de wachtrijen lang zijn zonder fast-line ticket :slightly_smiling_face:

als we er heen gaan willen mijn ouders zoiezo de tour doen en nog een paar attracties, de leuskte, die hierboven stonden. we zijn er als het goed is wel vroeg in de ochtend omdat we die dag toch 5 uur op moeten staan haha.