Uniform op school.

Ik zit nu al 3 jaar op een school mét uniform, ik vroeg me eigenlijk af of er nog meisjes op een uniformschool zitten. De meisjes moeten bij ons een schotse rok dragen met een flessengroen/wit bovenstuk erop, zonder tekening natuurlijk. De jongens hetzelfde maar dan een lange, zwarte broek wat mij verschrikkelijk lijkt in de zomer. Voor de rest moeten we altijd sokken dragen in de kleuren flessengroen of wit. Is er nog iemand of ben ik de enige? En néé, we zijn geen seuten.

nee ik mag dragen wat ik wil op school.

ik wist niet dat dat nog bestond in nederland… nee, ik in ieder geval niet. thank god.

‘seuten’
ben je belgisch?

Nope, maar ik zou het niet erg vinden om in een sera fuku uniform rond te lopen. (vrijwillig dan)

Ha, ik kom uit België.

ja wij hebben ook een uniform op school.
een grijze rok met een blauwe blouse en een grijs colbertje met iets donkere strepen naar beneden net als op de rok, zwarte hakjes en een huidskleurige panty. en een sjaaltje met meerdere malen het logo van de school erop.

en ik kom btw wel uit nederland.
dus ook in nederland bestaat het,

wow zo leuk ik wil ook een schooluniform
ik weet nooooit wat ik aan moet trekken naar school, altijd maar twijfelen
en je ziet niet wie uit een armer gezin komt en zo

Ik heb nog nooit een school met uniform regel gezien in NL. Maar ik heb wel een uniform op school (maar dat komt omdat ik in een ander land studeer).

Nee, gelukkig.

ik draag geen uniform op school en daar ben ik blij om, ik wil zelf kunnen beslissen wat ik draag.

Juwel, die hebben tweedehands uniformen harry potter :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nee, sorry, bij ons op school mag je ook dragen wat je wilt gelukkig

Nee.

nee, ben blij dat ik zelf kan dragen wat ik wil!

Ik zit ook in een uniformschool =)

Nou ik vind het soms wel leuk om een uniform te dragen. en wij hebben ook meerdere uniforms, ik bedoel dat je niet elke dag het zelfde aan moet hebben. Alleen vind ik het jammer dat ik geen pumpen mag dragen onder m’n uniform.

Je merkt wel wie armer is.

oeps, dubbel

Maybe een domme vraag maar ja. Hoe doe je nou een quote? Het lukt me nooit, aaach!!