Under-eye concealer zonder foundation?

Hoi!
Ik wil graag beginnen met wat concealer aan te brengen onder mijn ogen, omdat ik nogal wallen heb (so what?) en een nieuwe nerd-bril krijg (dat dus: het is erg zichtbaar) :ok_woman:
Ik gebruik verder geen foundation of poedertjes ofzo, alleen een matterende dagcreme (nivea visage young control shine, om precies te zijn).
Als ik op internet zoek krijg ik allemaal dingetjes waarmee concealer wordt gebruikt in combinatie met foundation.
Nou vroeg ik me af of het zonder foundation, dus alleen concealer onder de ogen, er erg nep uit gaat zien, of het werkt, hoe ik het beste kan doen, etc…

Tips? Antwoorden? Suggesties? :smiling_face_with_three_hearts:

Het is prima om alleen concealer onder je ogen aan te brengen, vooral als je het voor de rest van je gezicht niet nodig hebt. Zorg wel dat je een goede kleur heb, zelf gebruik ik een vloeibare concealer van Bourjois en dat werkt prima zonder foundation.

ik gebruik ook alleen concealer onder mijn ogen en soms wat op een rood plekje op mijn gezicht.
Verder geen foundations of iets… dusjah het kan gewoon zonder foundation hoor :wink: gewoon mooi uitsmeren enzo zodat het niet zichtbaar is.

Ik gebruik ook alleen concealer, dus t kan ;p
Weet iemand btw een goede concealer?

de concealer van de hema, de stick vind ik erg goed.
de bovenste van de sticks in de folder is dat + die is ook niet zo duur (A)

ik die van nivea vindt ik heel goed en die mousse concealer van maybelline denk ik is great!!

ik heb die van Etos huismerk en die vind ik wel goed :slightly_smiling_face:

Het kan prima. (:
Mijn moeder heeft die van ELF en die werkt goed. Ze gebruikt ook nooit foundation en zo, ook alleen maar dagcrème.
Ik zou een beetje experimenteren als ik jou was.

Ik gebruik ook alleen concealer, ik ben niet zo van de foundation eigenlijk. Draag het liefst zo weinig mogelijk make up

omdat ik nogal wallen heb (so what?)

ligt het aan mij of spreek jij jezelf tegen? :3

ik gebruik meestal een concealer stick van bourjois (die met panterprint op de verpakking) of l’oreal foundation en dan alleen onder mijn oog.

alleen concealer kan, hoeft niet perse met foundation.

Probeer het uit zou ik zeggen…

Ik gebruik meestal die van The Body Shop, is speciaal voor onder de ogen.
En dan daarna ook geen foundation ofzo.