~Ummayah's Quotes & Poems~

Hoi!

Graag zou ik jullie mijn gedichten, quotes, etc. willen voorstellen. Vergeet niet om wat achter te laten wat je er van vond en veel plezier!

Liefs,

Ummayah (Chahida)

Bedoel je dan je eigen uitspraken of je verzameling van quotes?

Beide, maar de meerderheid zijn van mezelf…

http://files.gedichten-van-chahida.webnode.nl/200000000-2332824284/50000000.png

De pen is iets speciaals, iets magisch. Het is wonderbaarlijk hoe men iets kan neerpennen, op welke manier en met welke woorden. Oprechte of kwetsende woorden, verrassende of blije woorden. Allemaal één per één prachtig, de mens is een fenomenaal wezen zowel fysiek als mentaal. De gedachten die ik neerpen zijn echt, uit m’n hart of uit m’n verstand. Opgekropte gevoelens die ik met mijn eigen unieke woorden beschrijf. Woorden die vliegensvlug door mijn hoofd vliegen, ga ik snel neerschrijven. Ik wil mijn woorden niet kwijt. Ik wil ze dicht bij me hebben, daarom schrijf ik ze neer. Zo uit ik mijn gevoelens en mijn gedachten. Een ware opluchting die ik los laat. Soms met tranen en soms met een glimlach, het is allemaal oprecht en eerlijk. Warme tranen van pijn, verdriet en gemis. Een stralende glimlach omwille van blijheid, trotsheid en geluk. Hierbij wil ik jullie mijn eigen gedichtenbundel en creaties presenteren.

Liefs,

Ummayah

©UmmayahCreations. Dit werk is auteursrechtelijk beschermd. Gelieve dit gedichtenbundel -en dit houdt ook in bepaalde delen of citaten- niet over te nemen zonder onze toestemming op dit, andere fora en andere internetpagina’s te plaatsen. Het verspreiden van dit gedichtenbundel -in welke vorm dan ook- is niet toegestaan zonder vermelding van de bron. Alle rechten zijn voorbehouden aan UmmayahCreations. Wees creatief en schrijf ZELF gedichten. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar worden gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door een fotokopie, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de schrijfster.

Ummayah’s Poems

A story…

‘‘There’s a story behind every person. There’s a reason why they’re just the way they are. They aren’t just like that because they want to. Something in the past created them and sometimes it’s impossible to fix them.’’ Memories just destroy me and sometimes I just can’t handle it anymore. People pretend to care about me but they’re just liars. People only think about themselfs, and if everyone thinks about themself then no one will be forgotten anymore. I putted my heart in a safe box, isolated and protected from the dangers of outside that could infect my heart. That’s why I can’t trust people, how do I supposed to trust people when I even can’t trust myself. It all does make sence because it made me the person that I am now. And nothing is going to change that because the door of my past is always open. Memories, thoughts and flashbacks spinning around my head. Pretending to be happy 'cause ‘‘the best makeup a girl can wear is her smile!’’

Zwarte roos

Een gezicht met een stralend glimlach verbergt een heleboel tranen,
de ogen lachen dan niet, maar ze vertellen wel een heleboel verhalen.
Just look at the eyes of a person,they will tell you a whole story.
Dat een persoon heel stralend lacht wilt niet zeggen dat hij/zij gelukkig is,
denk maar aan de zin ‘‘echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een gestorven lach’’.
Het gevoel van een stervende roos is pijnlijk,een zwarte roos.
Er komt een tijd waarin iemand je vind en je blij maakt.
De zwarte roos verdwijnt dan, je bloeit open van blijheid.
So even if it hurts, after a long time you won’t be able to laugh.
You’ll be tired of laughing fake, just let the tears flow down your face.
The person who will make you happy will come to you, he will sweep your tears away.
He’s your Prince Charming.

Ummayah’s Quotes

http://oi42.tinypic.com/2qc05qo.jpg[/img]

[size=1em]'When you’re with me…

van…

Ik vind ze origineel en vooral die laatste vind ik echt heel mooi, alleen sommige dingen zoals ‘togheter’ in plaats van ‘together’ en ‘van jouw’ in plaats van ‘van jou’ zijn wel een beetje jammer…
Mooie opmaak bij die plaatjes :wink:

Dankjewel, maar de laatste van ‘van jouw’ klopt wel want daarmee worden de ogen van de andere persoon bedoeld… ‘zijn ogen…’ ‘jouw ogen’

Als jullie meer willen, hoor ik dat wel :slightly_smiling_face:.

[u]

[size=2]The one…

Liefde komt uit een klein hoekje, men kan in het begin hard-to-get spelen. Maar eens de woorden van je tegenstander je raken en je ze begint te geloven, hoe moeilijk dat ook is dan ben je helemaal van de kaart weggeveegd. De zoete, mooie woorden die hij zegt. Hij die je als ZIJN bezit ziet en jij als JOUW bezit. Men zegt dat de ware niet bestaat, dat het maar een term is aangezien perfectie ook niet bestaat. Voor mij bestaat de ware wel, hij is diegene waar ik mij goed bij voel, iemand die me echt begrijpt en moeite voor me doet. Iemand die niet tegenstribbelt en geduld met me heeft. Hij, die er alles ondanks alles aan doet om mij te krijgen. Ik weet dat het moeilijk is maar ik beloof je dat ik mijn best zal doen zodat we bij elkaar blijven. Hand in hand het pad der liefde bewandelen. Het spijt me dat je mijn harde, gevoelloze kant soms moet zien. De zachtaardige ‘ik’ ziet daar ergens verstopt en je zal haar zeker ontmoeten. Wat jij, jij bent diegene die een lach op mijn gezicht kan toveren. Jij bent de enige die ik graag wil. En ik bedank je voor al het geduld dat je met mij hebt en zal hebben in de toekomst. Sorry voor al de pijn die ik je bezorgd heb, ik wil er alles voor doen om die littekens, scheuren en sneden om te toveren in één nieuw geheel zonder barsten of pijn.

[u]

[size=2]Sommige mensen komen werkelijk terug nadat je afstand van ze hebt genomen. Na al dat geruzie, discussies maakte kwam er een einde aan en dan opeens duikt die persoon weer op. ‘‘Waarom?’’ is dan de vraag die je te binnen schiet, één ding heb ik geleerd. Loop nooit achter mensen aan, laat het gewoon achterwege en misschien komt diegene wel terug, zo niet dan was het nooit voorbestemd geweest. Mijn hoop is allang verloren, maar toch blijf ik erin geloven. Waar de wind mij ook mag wegwaaien, ik blijf aan je zijde staan. Ik vergeet je niet gauw, want jij liet een afdruk achter in mijn hart. Starend kijk ik naar de wolken, hopend op die ene speciale dag.

Bij ‘van jou’ zegt het woordje ‘van’ al dat het bezittelijk is, dus dan hoeft er geen bezittelijk w’tje meer bij :wink:
En ja, ik wil verder!

Ohw dankjewel dan!

[u]

[size=2]'The moon and the stars

'The sunshine in my life

Mooi! Ga zo door!

Mooi hoor!
Kleine opmerking: (Sence=sense en putted bestaat niet het is put)
Ik vind het overigens erg knap van je dat je dit zelf bedacht hebt.

Ik vind ze wel mooi, maar zowel in de engelse als de nederlandse staan een hoop spellingsfouten…

Je maakt echt prachtige quotes en ik wil graag meer van je zien!!!

Maar let wel op spellingfouten, als je die er uit weet te vissen ben je nog beter!

together*. jammer.

(btw, je gebruikt ook foto’s van fotograven waar je geen toestemming van hebt)