Ultratone

Is goed! ik zal even meten van hoe t nu is! En dan halverwege een meting en aan het einde!

Ik ben hier erg benieuwd naar! Ik geloof niet zo zeer in dit soort dingen. Ik vind het maar onzin misschien zie je wel wat resultaat maar veel, nee ik denk het niet.

Mijn eerste ervaring! Ik ben net thuis van de eerste sessie!
WOW! Je ligt heerlijk warm op een bed, maar damn ze zetten je spieren wel aan het werk zeg! Ene moment is het een heerlijke massage, en op het andere moment is t echt even zovan “mijn god, nu wordt er echt gewerkt!”

Na de sessie was mn buik en benen echt doorweekt, wat een enorm goed teken is! Je bent dus echt aan t sporten geweest om t zo te zeggen.
Ze zeiden dan ook tegen mij dat t bij mij heel snel zal gaan, dat kon ze gelijk zien! ze zei het kan nu al zijn dat je centimeters bent verloren.

Het doet absoluut geen pijn! Maar het gevoel is ook lastig te omschrijven. Het voelt best grappig eigenlijk!

Ze gaat ons elke week wegen (meten weet ik niet zeker of ze dat ook elke week doet)
Ik ben echt zo blij!
Ze heeft ook foto’s gemaakt, en aan het einde gaat ze weer fotos’ maken, omdat dat super leuk is om naast elkaar te leggen!

Ze heeft ook op dr camera nog meer mensen laten zien met voor en na resultaten. 0,0 bewerkingen niks! Het resultaat is echt niet normaal, jeetje :open_mouth:

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!!

Oh ik ben zo benieuwd! Durf je de fotos hier te laten zien na een tijdje ? Snap wel als je dat niet wilt x

Hahah ja ik zal vragen of ik ze mag hebben! En ik denk wel dat ik ze ga posten hoor!

Oke mooiso! Ik wou dat ik het kon betalen awnt als je echt resultaat ziet wil ik het zo graag ik ben gewoon te lui voor te sporten haha

Oh ik doe dit!
Je kan zelf aanpassen hoe hard je het aanzet maar soms doet het echt wel pijn hoor :'D
Dan lijkt het net alsof ze met een naald aan het prikken zijn in je vel. Maar ja, ik zet het dan ook vrij hard altijd.
Ik vind het overigens wel raar dat je doorweekt was… Ik zweet niet eens.

Ik geloof er niet in.

Ja mag jij zelf aan die knop draaien?
Ik niet, ze zetten m zelf na verloop steeds iets hoger…

Ja ik had echt een natte buik!
Heb jij ook die eiwit shakes erbij?

Ja ik mag zelf aan de knop draaien. En ik draai echt veel te hard soms maar goed, dan heb ik het gevoel dat het beter gaat werken haha.

Neenee, ik doe geen eiwitshakes, daar begin ik niet aan (: Ik let op mijn eten en voor de Ultratone doe ik nog 30 minuten oefeningen in een infraroodcabine. Want ik hoop dat ze jou niet hebben wijsgemaakt dat de centimeters wegblijven als je stopt? Dat is echt niet zo namelijk. Ik heb trouwens ook heel wat minder betaald dan jou! Ik doe het in België, misschien is dat anders. Ze hebben mij eerlijk gezegd dat je het levenslang moet doen, anders blijven de centimeters niet weg.

De centimeters verdwijnen snel maar eens je stopt, zijn ze er even snel terug bij. Dat ga je ook lezen in vele reacties op internetfora en dergelijke. Het is iets dat je levenslang moet doen en daarvoor kost het wel echt iets te veel…

En daar zien we het al dat het niet werkt. Ben ik toch even blij dat gezond leven en meer sporten altijd nog een optie is.

Ja je kan ook niet verwachten dat een machine je vetcellen gaat wegsmelten hé (:
Mijn moeder doet het en wou het niet alleen doen, daarom doe ik het. Ik ben ook niet zo zweverig dat ik hierin geloof. Ik betaal totaal geen 1200, ik betaal 300 euro voor 50 beurten. Maar het werkt wel! Het is gewoon niet blijvend. Daarom krijg ik voedingsadvies (gezond eten, niet diëten) en ga ik ook gewoon lopen.

Hmm ik denk toch dat we iets verschillends doen dan?

Ik krijg wel een soort eiwit dieet, en ga naast dit ook nog 1x in de week aan een apparaat die je huid strak maakt/laat krimpen.

Als je hierna gewoon van de zakken chips etc. af blijft , of doet met mate. Dan zeiden hun dat het wel voorgoed weg blijft. Pondje gaat via het mondje he!

Ik heb een vraag, je zegt dat de cm’ers niet weg blijven en dat je ultratone levenslang moet doen.
Maar stel je doet Ultratone tot op het ‘doel’ en zodra je het doel hebt bereikt begin je intensief sporten.
Zou je dan gewoon het figuur behouden?

En meiden stop toch eens met jullie voor oordelen, jullie hebben echt de wereld uitgevonden.

Prima dat jullie sporten fijner vinden. ik mag NIET sporten.
Alle negatieve reacties zal ik verder ook niet meer op in gaan of lezen, want daar heb ik 0,0 wat aan.

Er zijn meiden die wel geinterreseerd zijn en m’n ervaringen ermee. Mensen die dat niet willen weten don’t waste your time here!!

Als het niet werkt, nou dan niet dan het leven gaat vrolijk door.

Werkt t wel, dan wel!

Nee hoor, ik doe echt hetzelfde haha.
Ik kon een eiwit dieet doen maar daar zijn ze zelf geen voorstander van. Ja zoals ik al zei doe ik ook 2 keer per week oefeningen in een infraroodcabine. Voornamelijk daarvan verdwijnen er centimeters volgens hen.

Oh nee, tegen mij hebben ze gezegd dat het echt wel een levensstijl is die je heel je leven moet volhouden. Je doet 2 keer per week ‘beweging’ en dan ineens stop je. Logisch dat dat er terug bijkomt hé (:
Maar hé, hopelijk voor jou blijven ze weg na die beurten! Mij hebben ze gewoon iets anders verteld.

Ja volgens die vrouw waar ik het doe wel! Maar zij raadt mij ook heel erg aan om te gaan lopen.
Ze zei dat je het levenslang moet doen ALS je na die sessies niet sport. Want ja, die machine is gelijk aan 1 uur fitness (ongeveer) en als je daar dan mee stopt komen de kilo’s er snel terug bij hé. Dus ja, mij is gezegd dat je nadien wel echt moet sporten om het resultaat te behouden.

hmm hee maar , is dit niet hetzelfde als liposuctie?

Het alternatief zonder mes noemen ze het…