Ultratone

Hey meiden!

Ik had even een vraagje uit nieuwschierigheid!
Mijn moeder en ik gaan de Ultratone doen, het is wel echt gigantisch prijzig. :zipper_mouth_face:
Maar het schijnt echt gigantisch hip te zijn al in Amerika en Engeland, en nu sinds kort bieden ze het ook in Nederland aan.

Ultratone houd in dat ze vet/cellulitis weg kunnen halen, zodat je dus zowel in centimeters dunner wordt op de plekken waar je dat wil, + dat je gewoon een hele strakke huid krijgt.

Hier eventjes een plaatje want ik ben nooit zo goed in uitleggen :grinning_face_with_smiling_eyes:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/396257_391862634226661_410901168_n.jpg

Nu hebben mijn ma en ik ook echt bij mensen die we daar zagen gigantische resultaten gezien waar we echt van op keken. Vandaar dat wij nu ook dit willen gaan doen en het mega bedrag er voor over hebben. (1200 euro samen :nauseated_face: )Ja het is duur, maar we gaan t toch doen, t geld hebben we ervoor liggen dus geen getroll a.u.b

Maargoed het kan tuurlijk zo wezen dat hier nog meer GS’ers zitten die dat hebben gedaan.
Doet het pijn?
Zag je snel verschil?

Ik kan natuurlijk nog meer informatie plaatsen, maar gezien op GS men snel denkt aan reclame, doe ik dat maar niet. :cold_sweat: Ik wil verder ook totaal geen reclame maken, maar net zoals mensen benieuwd zijn naar een maybeline foundation bij iemand, ben ik benieuwd of meiden hier ervaring mee hebben.

Mochten mensen geïnteresseerd zijn in mijn ervaring, laat het dan gewoon weten :slightly_smiling_face: Ik start a.s donderdag er mee.

Hmmm, interessant. Ben benieuwd of het werkt!

Ja ik krijg a.s donderdag natuurlijk veel meer te horen van waar ik het ga laten doen.

Het is een sessie van 12x (6 weken lang , 2x per week dus)

Het apparaat schijnt te masseren, en ook bepaalde “golven” te geven waardoor vet enzo afgebroken wordt. Na die behandeling schijn je ook echt gigantisch te moeten plassen, omdat het uit je lichaam moet en dat gaat op die manier.

Ook geven ze een eiwit shake mee, en raden ze aan veel producten te eten met eiwit, want het schijnt dat je resultaat dan nog een stuk beter word!

Ik ben echt zo benieuwd! wij hebben namelijk een veel te druk leven om elke dag in een sportschool te hangen of uitgebreid dieet’s te volgen…

Ik heb ook gesnuffeld op internet ( ik zal zo foto’s plaatsen wat ik gevonden had ) en ik had echt een bek vol tanden. Ook foto’s van klanten die voor mij zijn geweest zegmaar. Echt bizar gewoon!!
( toen ik daar binnen liep, zat de directeur van de Mc Donalds er ook :grinning_face_with_smiling_eyes: )

En het resultaat blijft ook natuurlijk! want het word echt afgebroken en verwijderd uit je lichaam, dus het komt alleen terug als je het zelf weer er aan eet/drinkt met zoete/vette dingen etc.

ik ben er nogal sceptisch over om eerlijk te zijn, ik ben van mening dat je voor een mooi lichaam gewoon goed moet eten en sporten.

maar aangezien jij het toch gaat doen ben ik wel benieuwd naar jullie resultaten.

Niet lullig bedoeld maar je kunt toch ook op een trilplaat (ook een sport apparaat gaan staan? En eiwitten eten is goed want daar zitten geen koolhydraten etc. Dan val je ook af als je gewoon veel eiwitten eet ipv koolhydraten. Ik vraag me af waarom dit dan anders is :astonished: want het is best duur.

Hier iemand die het heeft ondergaan voor cellulitis

http://www.emporiumtreatments.co.uk/media/documents/images/ultrasound_cellulite_treatment.jpg

Hier ook een foto van iemand zn boven benen/billen. Even als linkje voor de schrik haha!

http://www.lipotherapeia.com/picture/bap205-bf-c-serious%20butt%20and%20hip%20lifting%20slimming%20and%20reshaping.jpg?pictureId=15429722

Hoe weet je eigenlijk zeker dat het echt is? Tegenwoordig wordt alles gephotoshopt. Het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn. En voor dit geld kun je beter naar de sportschool of een dieet volgen zonder koolhydraten.

Klopt zeker hoor, het gezond eten wil ik sowieso gaan doen, maar we hebben echt een mega druk leven. We zitten in de autosport en dus gigantisch veel in buitenland, en het seizoen komt eraan dus we zijn echt giga druk… :slightly_smiling_face: Dus ja als je met iets zoals dit toch even een betere look heb en dat je geen vetrolletjes heb als je je teamkleding aan heb, is dat toch erg leuk!

Maar zo ver ik foto’s van jou heb kunnen zien in bijv het make up topic ben je niet dik ofzo ;o

hahahah ahh dankje! Nee echt moddervet ben ik ook niet, maar voor mijn gevoel ben ik wel veel te zwaar. Ben na n operatie namelijk in 1 jaar tijd 17 kilo aangekomen. En dat is echt slikken :frowning_face:

Oh, dat is zuur! Ik snap je overweging nu wel wat beter. Heb je ook al andere dingetjes geprobeerd om af te vallen?

Ik wil alleen over deze afbeelding 1 ding zeggen, zie je hoe voor altijd slechter uitziet dan na. Haren ongekamd bij de eerste en slechte bh vs goede bh. Nieuw kapsel bij de tweede en minder strak ondergoed bij de derde.

verder vraag ik me af of het niet alleen watergewicht is wat je verliest en of het daarna dubbel zoveel erbij komt.

jazekers,
de meest vreselijke crash dieten die ik heel kort maar heb vol kunnen houden ( gene jojo effecten dus die 17 kilo ) die cambridge 500 bijvoorbeeld. Gewoon onmenselijk. punt. ik ben gewoon bijna flauw gevallen en zweet brak me uit , overgeven van de honger etc. per direct mee gestopt wat een troep zeg.

Verder ook dingen zoals weightcare repen/shakes omdat je wanhopig word. die 17 kilo wil je gewoon eraf hebben (had ik tenminste) enorm onzeker over mn lijf en gewoon niet meer zo sterk in mn schoenen zoals ik altijd stond… Maargoed je raad t ook, ook dat is gewoon troep.

Nu willen we dit gaan doen, in combinatie met super gezond eten zoals een Southbeach dieet. Dat is een dieet waar je echt bijna alles mag, maar ze letten daar heel goed op de FOUTE koolhydraten. goede koolhydraten eet je dus wel! ( moet je ook hebben anders ga je dood haha )

Sporten mag ik niet / amper en dan heel weinig vanwege gezondheids redenen ( ook de reden van de operatie ) Dus dat is gewoon knap balen!

Ongeveer dit principe is toegepast op de foto’s

Trick No. 1: Suck in your stomach
If you exhale and suck in your stomach, you’re going to look thinner. This is particularly true for men, who store a lot of their body fat around their bellies. Remember to inhale and push out your stomach when you take your “before” photo.
Trick No. 2: Flex your muscles
Take a page from the professional bodybuilders’ competition-pose playbook; you’ll look stronger and more muscular if you flex your muscles. Be careful not to flex your muscles in your “before” shot, though.
Trick No. 3: Pump it up
Lift some weights immediately before you snap your “after” photo. Like flexing, anaerobic exercise will temporarily increase the size of your muscles.
Trick No. 4: Fix your posture
If you stand up straight and roll back your shoulders, your chest will stick out more, and your waist will look smaller by comparison. So find a mirror, and align your ears, shoulders and hips.
Trick No. 5: Fix your face
A smile is your best bet. A smile won’t make you look thinner or more muscular, but it will imply that you’re enjoying your new healthy lifestyle (your Sunday afternoons playing flag football at the park, your six-pack-bearing weekends on exotic ports of call …). And don’t grimace in your “before” photo—that’d be too obvious. Instead, go for a blank expression or one indicating slight depression.
Trick No. 6: Shave and bronze
Removing your body hair and tanning will better showcase your muscle definition.
Trick No. 7: Get a mini-makeover
Put on some better-fitting clothes, fix your hair and slap on some foundation.
If you don’t believe that simple tricks like these can be used to simulate weight loss, take another look at the “before and after” photos on this page. They were taken just two hours apart, and they have not been digitally altered in any way.Echt wow om te zien!

Ik snap je frustratie. En ook dat je niet mag sporten door de operatie maakt het ook lastig. Ik hoop dat het werkt voor je! Ben erg benieuwd.

Haha geef ik je ook gelijk in hoor, die foto’s zijn echt overdone op zn amerikaans. ( die zijn altijd beetje overdreven in results foto’s als je t mij vraagt )

Maar die dingen schijnen echt golven te brengen naar echt het overtollige vet en breekt het af, denk niet echt dat zo’n apparaat alleen water opzoekt… I dont know het is tuurlijk voor mij ook nieuw, maar kijk er wel enorm naar uit om het uit te proberen! En ja na de resultaten die ik zag bij mensen die daar liepen toen ik er ook was, ja dat was wel echt verschil… het is dus niet echt een verkoop praatje en bedrog. kan ook niet ze liet dr agenda zien en ze zit gewoon 6 dagen in de week van 9 smorgens tot 9 savonds vol , door het suc6 van die ultratone die ze heb staan…

Hier is de site met wat informatie erover

Klopt, ze willen altijd een extreem resultaat weergeven terwijl het eigenlijke resultaat ook goed genoeg is om de behandeling te willen uitvoeren.

Ik moet zeggen de site en alles zit er heel professioneel en goed uit. Ik zou graag [als jij dat wilt natuurlijk] willen weten hoe het ging, je ervaringen.

Nu ik er over nadenkt klopt het wel. Je breekt vet af en je bouwt [doormiddel van eiwit] spieren weer op. Het lijkt me wel een goede behandeling

Ja ik ben ook super benieuwd!! vind het ook leuk dat meer meiden benieuwd naar zijn.
Tuurlijk wil ik mijn ervaringen plaatsen! Ik zal ook kijken of ik voor en na foto’s doe. maar daar denk ik nog even over na hahah! Of in vorm van meten oid.

Al is het alleen al de nummers die je verliest denk ik dat het heel veel info is waar ik wat aan heb.
En ik moet eerlijk bekennen dat de prijs best meevalt voor de resultaten.