Ukelele.

Speelt iemand van jullie ukelele ? Mij lijkt het heel leuk namelijk. En zo ja, waar heb je hem gekocht ?

Ha, ik heb een goedkope van de lidl :’).

Ik speel zelf gitaar en kreeg deze van m’n ma.

Nee ik speel het niet en ik denk dat je hem gewoon kunt kopen waar je andere muziekinstrumenten kan kopen?

Verkopen ze ze bij de lidl ? :astonished: en is die ook goed ?

Je hoeft geen 2 dezelfde topics aan te maken :\

Ik heb er eentje voor sinterklaas gekregen. En het is ook heel leuk, wel moeilijk, vind ik. :’)

En het lijkt me dat die van de lidl niet echt goed is…

hahah ja sorry… Ik vind lifestyle altijd meer online zeg maar.

Waar gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag ? :slightly_smiling_face:

Uppje

Het boekje wat er bij zit klopt van geen kant, maar als je hem zelf kan stemmen is ie best oké. Zou ook met een goedkope beginnen, anders heb je een dure en vind je er niks meer aan. Is ook zo zonde.

Ik heb er ook eentje, zou het echt heel leuk vinden om te kunnen spelen.
Maar helaas, weet niet waar ik de tijd vandaan zou moeten halen haha.

Ukeleles zijn leuk :3
Alleen gaat het mij nooit lukken om op zo’n ding te spelen.

Ik denk dat die van de Lidl echt niet goed is, net als dat van die Aldi/Lidl gitaren crap zijn. Ze doen het wel, maar de kwaliteit… :’)

ik zou ook graag ukelele spelen, lijkt me leuk :slightly_smiling_face:

Ja, dat weet ik niet precies, want ik kreeg 'm voor sinterklaas… XD Maar ik geloof dat ie iets van rond de 60 euro was, en in een muziek winkel in IJsselstein is gekocht.

Ik heb er een uit een instrumenten winkel in Antwerpen, een hele mooie en goede, maar blijkbaar was 'ie wel duur (heb hem gekregen voor mijn verjaardag) Ik vind het echt heel leuk! Ik kan echt niet om met gitaren, omdat het zo groot is enzo, maar ukulele’s zijn top haha :slightly_smiling_face: (in het begin moet je hem heel vaak stemmen maar nadien is dat niet meer nodig)

bij ukelele moet ik altijd hier aan denken :

komt uit scrubs hihi

Ik denk dat die van de Lidl echt crap is :’) Ik heb mijn vriendje vorig jaar een Ukelele gegeven, gekocht in een muziekwinkeltje in Arnhem. Deze koste 35 euro geloof ik.
Dus als je een Ukelele wil zou ik er zo een halen. En niet eentje van de Lidl.

Hoe heet die winkel als ik vragen mag ? En is ie niet crap ? :slightly_smiling_face:

Upje voor mijn vraag :slightly_smiling_face: