Uitzendingen terug kijken RTL 4..

Wat een gezeik… ik dacht ik kijk even Hollands got tallent terug… kost het 1 euro om het terug te kijken. Waarom? En volgens mij willen ze straks ook je laten betalen voor GTST terug te laten kijken… tenminste dat las ik.

Huh? Ik heb laatst nog teruggekeken en toen was het nog gratis.

Ja die live shows zijn volgens mij niet gratis.
ik wou ook hgt terug kijken. maar lukte dus niet
dus heb ik gisteraaf de herhaling op tv gezien.

Hmm zo te zien moet je inderdaad betalen, ik krijg ook zo’n scherm dat je door kunt gaan met het bekijken van de video als je ¤0,99 betaalt of anders gewoon terug moet gaan.

edit: je kunt volgens mij wel (tenminste ik wel) de losse optedens bekijken die hier staan (:
http://www.rtl.nl/shows/hollandsgottalent/home/

Ik ga niet betalen hoor… dan stop ik maar met kijken. Want ik kan hem nooit op zien op tv omdat ik meestal moet werken… en zondag altijd andere dingen heb…

ik ga ook niet betalen, maar hopelijk is het alleen met live shows. anders moet ik gaan betalen als ik gtst terug wil zien & dat ga ik dus echt niet doen ;o.

Wtf, daar gaat het dus heen he. Belachelijk zeg!

Jezus dat slaat echt nergens op!

belachelijk, betalen om een paar liveshows terug te zien op internet? :crazy_face:

dubbel.

ik weet wel zeker dat we uiteindelijk ook voor gtst moeten betalen, zelfs voor rtl boulevard moet je nu betalen. :’)

Als je het in stukjes bekijkt hoef je het niet te betalen. Dan heb je ook gewoon de hele liveshow, maar dan met voor elk fragment een reclamefilmpje.

Vroeger moest je alleen voor CSI betalen geloof ik. Nu moet je ookal voor gooische vrouwen betalen :frowning_face:

jaa klopt! en voor de pfaffs moet je ook betalen

Het slaat echt helemaal nergens op! Ik denk ook niet dat veel mensen dan nog zullen gaan kijken, haha. Lijkt mij dan… (A)