Uitzending bijwonen

Hoi allemaal!
Ik was benieuwd of jullie al ooit een uitzending van een programma hebben ‘‘bijgewoond’’? en zo ja, hoe veel moet je er voor betalen? (Hoe weet ik wat de kosten zijn?)
Ik zou graag wel eens bij Life 4 You of Ik Hou Van Holland willen zijn :slightly_smiling_face:

De wachtlijst voor Ik Hou van Holland is zooo lang, ik sta daar al 2 jaar op ofzo :’) Hoewel mensen die ik ken al twee keer zijn geweest, ik snap 't niet zo goed.

Ben ook wel eens bij Minute to Win It geweest, dat was gewoon gratis, maar ik ben meegegaan met iemand dus ik weet niet precies hoe we daar kwamen.

Mijn vader is ooit bij Miljoenenjacht geweest, hij was uitgenodigd daarvoor fzo.

ik ben programma superstar met Sasha visser enzo

Ik ken wel een aantal mensen die bij de wereld draait door zijn geweest. Daar konden ze al super snel terecht, betaal je 5 euro ofzo voor ! Met die rtl programma’s weet ik het niet.

Ik ben bij Uri Geller geweest. Geen idee hoeveel het koste want het was een kadootje van me vriend :slightly_smiling_face:

Ik heb een uitzending bijgewoond van BNN, namelijk Doe Maar Normaal. Ze zoeken heel vaak mensen voor hun shows volgens mij. Ik kon naar die uitzending omdat mijn zus een lidmaatschap had bij BNN en ze zo af en toe uitnodigingen kreeg voor de programma’s.
Het was trouwens gratis.

Dit vind ik op internet:

Life4You
Wil jij op zondag een keer een uitzending bijwonen van Carlo & Irene: Life 4You, geef je hieronder dan snel op! Vergeet niet je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden.

Er zijn een aantal spelregels aan verbonden, dus lees deze eerst voordat je, je opgeeft!

Spelregels

• De minimum leeftijd om in het publiek plaats te nemen is 16 jaar.
  • Bij je aanmelding dien je minimaal 3 beschikbare zondagen op te geven. (Liefst in verschillende maanden)
  • Let op! Er komen elke seizoen meer aanvragen binnen dan we kunnen plaatsen. Het is dus mogelijk dat we dit seizoen geen plek meer hebben voor je aanvraag. Correspondentie hierover is niet mogelijk.
  • In verband met thema uitzendingen of speciale onderwerpen in het programma kan het zijn dat we je bevestigde datum verzetten. We proberen in deze gevallen zsm een vervangende datum voor je te vinden.

Dus heb je zin in een gezellig dagje bij Carlo en Irene, publiekcarloenirene@masmedia.tv

Ik ben vroeger eens een keer naar Peter Live geweest & Steracteur/sterartiest echt 5 keer ofzo :’)

Was telkens gratis.

Ik ben naar DWDD geweest, dat kost 7,50 maar als je VARA lid bent of student, is het gratis. En het is echt supervet om bij te wonen!

Ik wil ook een keer naar zoiets, moet je even kijken bij de RTL site.

Ik ben naar ‘kinderen geen bezwaar’ geweest. Echt leuk!

De bzt schow. was gratis voor mij (weet niet of dat normaal ok zo is?

Ik heb gefigureerd in Spangas een aantal jaar geleden, haha

Dit! Helaas waren mijn vrienden zo dom naar het toilet te willen terwijl we al een halfuur hadden gewacht, en we konden in beeld op het lager podium, maar door hun moesten we wachten. Achteraf had ik schijt moeten hebben en gewoon daar moeten gaan zitten haha.

Ik ben aangemeld voor ‘‘Publiek Gezocht.’’ Dat is gewoon een website waar je dan mails van krijgt als ze weer mensen zoeken voor tv-shows en andere programma’s. Het is vaak gratis of erg goedkoop, alleen de opnames zijn vrijwel altijd op doordeweekse dagen waarop het mij slecht uit komt. : (