Uitzendbureau.

Hoi!

Ik solliciteer me al een tijdje rot op allerlei vacatures, of ik hoor helemaal niks of ik mag op sollicitatie gesprek komen maar ik word gewoon niet aangenomen.
Ik heb me dus op een gegeven moment maar ingeschreven bij een uitzendbureau. Sta nu paar weken ingeschreven bij Randstad, maar krijg helemaal geen werk meer. Sta ingeschreven voor horeca/ catering. Terwijl ik altijd netjes op tijd m’n beschikbaarheid doorgeef voor de week erop etc. Hoor ook helemaal niks meer van ze. Terwijl ze me eerst nog wel een belden.

Mijn vraag is nu dus. Met welke uitzendbureau’s hebben jullie (goede) ervaringen?

Uitzendbureau Susa is wel okee. En ik zat ook ooit bij Tempo Team of zo? En ik sta ingeschreven bij een hoop website’s met vacatures.

als je op een sollicitatie gesprek gaat en niet woord aan genomen. kun je daar na nog evenvragen waarom je niet bent aan genomen en wat je de volgende keer beter kan doen.

veel succes

Ik sta ingeschreven bij StudentenWerk. Ik weet niet of dat er bij jou ook is, maar is wel een fijn bureau.

Het is misschien handig om te vermelden dat ik in Rotterdam woon hahah. Studentenwerk zit hier volgens mij ook. Dus een studenten uitzendbureau is aan te raden?

Zoek je naar een bijbaantje of een vaste baan? en een vaste baan, is het toevallig laboratorium? Weet anders 2 uitzendbureaus/bemiddelingsbureaus die specifiek op het laboratorium gericht zijn.

En anders, Monsterboard, Start

Het liefst fulltime. Wil dit voor een jaartje doen. Ik wil iets in de horeca/ catering. In september begin ik met een avondopleiding.

Ben je al eens ergens gaan solliciteren waarvoor er geen vacatures zijn? Je spontaan aanmelden, bedoel ik.
Verder weet ik niet echt raad, veel succes ermee!

Ik zit ook bij Tempo-Team. Komen regelmatig met wat dingetjes. En ze zeiden ook dat ik ze zelf op kon bellen of ze al iets hadden.
Maar voor mij is dat voor gewoon vakantiewerk, niks vast.

Dankjewel voor de reacties! Ik ga van de week gewoon even bij nog een paar uitzendbureau’s langs.

Misschien nog meer tips voor goede uitzendbureau’s waar ze horeca werk hebben?