Uitwisseling

Ik wilde nadat ik ben afgestudeerd op uitwisseling naar amerika, australië of ierland. Helaas ben ik dan net een paar maanden te oud en het is ook heeel duur. Nou ben ik een beetje naar alternatieven aan het zoeken, want echt een rondreis wil ik niet. Als au pair lijkt me leuk, maar ik vroeg me af of jullie ook nog ideeën hebben.

Ik wil graag als au pair naar Amerika als ik klaar ben met m’n studie. Misschien kan je je eens verdiepen in wat in houdt. Verder weet ik ook niet zo 1,2,3 wat je zou kunnen doen.

Hoe oud ben je nu?

Kun je niet tijdens je studie met een exchange?

Half jaar op stage geweest bij een Iers evenementenbedrijf. Zoeken altijd wel nieuwe mensen. Betaalt helaas niet erg bijzonder, omdat het non profit is

Curacao baby!!

@Phyllis, Ik heb nog wat naar informatie gezocht en het lijkt me tot nu toe best leuk. Maar ik heb nog een paar jaar om er over na te denken, dus misschien wordt ik dan nog enthousiaster : D

@Pencil, je kan wel studeren in het buitenland, maar dat is geen uitwisseling.

@SJ, Moet je dan zelf een appartement huren en eten kopen en zo?

@Nastydeer: echt wel, ik ga ook op exchange naar Canada. Dus van die uni komen er ook mensen naar mijn uni.

Ik wilde dit tijdens mijn studie en toen durfde ik niet meer en nu ben ik te laat en baal ik echt enorm. Dus wil waarschijnlijk na mijn studie ook nog naar het buitenland maar weet ook nog niet precies hoe en wat.

Echt waar?? Dat klinkt heel leuk! Misschien ga ik dat wel doen