uitwisseling kado

Hoi
ik ga over een week op uitwisseling.
maar ik weet niet wat ik mee moet nemen.
ze is duits.
dus wees orgineel.

Liefs

Zo nederlands pakket samen stellen met van die klompjes er in ( sleutelhangers ) en babbelaars enz. haha ik heb geen ideeen

Iets typisch hollands? Souveniers zijn nooit origineel
maar goed ik snap die link (ze is duits, dus wees originel) ook niet helemaal :3

Nou, iedereen komt elk jaar met dezelfde kadootjes.
ik bedoelde eigenlijk.
ze is gewoon duits,
en wees orgineel, dus dat heeft eigenlijk niks met duits te maken:P

Dat dacht ik eigenlijk wel, maar ik ben gewoon eigenwijs o:-)
Ik heb verder geen idee voor een cadeau…

Of koop zo pakketje van h&m met lipgloss enzo haha wat op de voor pagina staat bij girlscene als je niet iets typisch hollands wilt.

Stroopwafels, succes gegarandeerd!

Drop, stroopwafels, wiet

haha, ja en dan kom ik daar bij de grens.
gaan ze je tas controleren.
heb je wiet mee.
da’s ook leuk.

ik ben nog nooit gecontroleerd bij de duitse grens.

echt nog nooit.

Bak iets lekkers. Maar een cake of wafels.

doen ze ook niet meer toch,
EU: open grenzen, toch?

Idd
maar ergens met de tweede wereld oorlog iets moest je nog wel ergens in duitsland worden gecontroleerd. maar dat vertelde mijn AK leraar en ik lette niet echt op dus het kan niet echt waar zijn ofzo :stuck_out_tongue:

jullie gaan off-topic

Ik had voor mijn gastgezin in amerika ook een boek The Dutch, I presume? is 12,95 bij bol.com ik vond dat zelf ook een heel grappig boekje om te lezen gaat over allemaal nederlandse dingen, sinterklaas, drop, nieuwjaarsduik etc.

Hagelslag? Dat hebben we volgens mij alleen in NL. Kan het fout hebben hoor :cold_sweat:

Kging laatst ook op uitwisseling naar Duitsland, heb toen een oerhollands spaarvarkens gegeven(zo’n wit/blauwe) en een blik met suikerhartjes en stroopwafels, en drop
Maar dat vond ze vies xp

Doe gewoon wat make-up ofzow, vind iedereen leuk :stuck_out_tongue:

ik was 2week geleden ook nog op uitwisseling naar duitsland! ik heb een kaarsdingiets voor de ouders meegenomen, en allemaal chocoladedingen voor de kinderen.
duitsland is niet zoon verschil, wat wij hier hebben hebben hun daar ook wel.

toen er 2 spaanse meisjes bij mij waren heb ik ze stroopwafels, drop, nog een paar typisch nederlandse dingen en een sieradenkistje gegeven!

oja het zou best kunnen dat ze niet meer controleren:P
Maar ik heb nu wel een probleem.
ze hebben er geen leuke jongens.
kijk haar broer:
http://jenso73.hyves.nl/?ref=sr

:"(

ps. haar broer is 16
hij lijkt er niet echt op.