Uitwisseling Denemarken HELP

heey,

Onze school organiseerd elk jaar een uitwisseling naar denemarken en terug. Dit jaar mag ik mee doen aan die uitwisseling. Dit wil ik echt super super graag! Maar mijn vader is bang dat ik in een gezin word geplaatst waarvan de ouders niet helemaal normaal zijn. Kan iemand me helpen om mijn vader te overtuigen dat ik toch mag? Heeft iemand argumenten?!

groetjes Johannak12

Als dingen fout gaan, bijvoorbeeld met de ouders, zijn er altijd leraren die het nog in de gaten houden en wisselen of bij iemand anders kan altijd, zeker als het echt niet normale mensen zijn.
laat hem desnoods met de leraar contact opnemen mocht hij echt problemen ermee hebben
succes!

Meer informatie verzamelen en meer duidelijkheid.
Hoe oud ben je dan?
Je kunt in Denemarken zoals ongeveer elke dag mailen of bellen ofzo.

Ik ben heb ook met school een uitwisseling met denemarken gehad, was echt heel leuk! Maar het is wel zo (iig bij ons) dat je nooit alleen geplaatst word. Ook kregen we nummers van de leraren en werd je als je oprechte klachten gehad gewoon in een ander gezin geplaatst ^^ Het is zonde om niet te gaan! En spreek idd met je vader af dat je hem op de hoogte houd enzo, en laat hem vantevoren met een leraar spreken. succes!

je had hier net ook al een topic over aangemaakt

sorry :cry: