Uitwisseling buiten school om

Hey, uhm, ik weet niet precies hoe ik dit moet vragen/zeggen. Maar er is nu een school (3e klas vwo) die een uitwisseling heeft met Italië. Nu zijn de Nederlanders al in Italië geweest, en zijn d’r Italianen nu hier. Ik ben soms met ze, en ik baal er ontzettend van dat mijn school geen uitwisselingen doet! Want het is super gezellig, maar ik kan het dus zelf niet echt meemaken. Nu vroeg ik me dus af, of er iemand is die een uitwisseling buiten school heeft gedaan, met vriendinnen of gewoon alleen. Op het internet kwam ik allemaal uitwissingen van een half jaar of eenmaal tegen, maar ik wil gewoon een uitwisseling van 1 à 2 weken en dat de ‘buitenlander’ dan ook echt naar Nederland komt. Ik heb op internet wel een Belgische site gevonden met uitwisselingen, maar ik weet niet of zij dan ook naar hier komen. Ik ben nu zelf 15 jaar oud tot volgend jaar januari. Weet iemand of er zo een ‘particuliere’ uitwisseling bestaat? Of heeft iemand dit al eens gedaan?

Upje voor jouw omdat ik ook heel graag op uitwisseling want tja broertje lief is al 2x op uitwisseling geweest en ik nog nooit want tja havo he… Tto is natuurlijk belangrijker…

Sorry zou niet echt iets weten… Wel stom dat jullie niet aan uitwisselingen doen, bij ons heb je uitwisselingen op Havo, Atheneum en Tweetalig Atheneum.