Uitwasbare haarverf uitwasbaar? sure!?

Ik heb in de kerstvakantie mijn haar van blond naar donkerbruin UITWASBAAR geverfd.( 28 keer wassen) Nu is de verf na ongeveer 10 keer wassen niks tot bijna niks eruit. Is hij wel uitwasbaar vraag ik me af. maarja, Hoe kan ik dit versnellen? Ik wil m’n eigen kleurtje weer terug. Anti roos shampoo helpt niet.

zilvershampoo,bij de kruitvat heb je ook doekjes die hangen bij de haarverf als je die een beetje door je haar haalt gaat er ook al wat uit.

head and shoulders, heb precies het zelfde probleem!
heb jij ook de spoeling van loreal?

Die doekjes lijkt me handig.

28 keer wassen, maar je hebt het pas 10 keer gewassen…? Dan is het toch logisch dat de kleur er nog gewoon inzit…

Maar het moet wel vervagen.
Als het na ongeveer de helft keer wassen nog NIKS is veranderd.

het duurt sowieso heel lang,
ik heb het in september gekleurd,zit er ook nog steeds in

Da’s echt klote.
Is het dalijk zomer, allemaal blondines.
Ben ik bruin.
suckssss

^^ alsof iedereen blondine is, ik ben blij met mn bruine haarkleur

ikniet.

jammer voor je

als ikjou was zou ik die doekjes proberen,wat bij mij ook hielp was talkpoeder in mn haar en dan mousse erin daarna haar wassen met anti roos dan neemt het de kleur wat op!

uuh… fail.

waarom doe je ze dan bruin, ben je bleud ofzo

Ik wil eigelijk liever antwoord op mijn vraag.

ik heb zwart haar ^^

mijn zus dr haar werd paars, die had het ook bruin geverft met uitwasbare verf :grinning_face_with_smiling_eyes:

:face_vomiting:

je hebt toch al antwoord. probeer dat eerst het is ook niet nodig om 100 dingen te proberen. vraag daarna maar verder. ciao

[b]IK GA DIT NU NOG 1 KEER UITLEGGEN.

Zoals ik dat in ieder haarverf topic opnieuw doe.

Die Casting Creme Gloss en vergelijkbare pleuriszooi is NIET uitwasbaar.
Die is semi-permanent.
Hij is 28 wassingen houdbaar, omdat de meeste mensen na 6 weken hun haar weer opnieuw verven. Dan is deze verf ideaal.

Als je 2 componenten moet mengen (Lees; ontwikkelingsvloeistof en kleurcreme ofzo) dan is hij NIET uitwasbaar.

Echte uitwasbare is al voorgemengd en zit in 1 flesje.

Voorbeeld hiervan is Guhl uitwasbare gel-kleuring.

Zo.
Dat is er uit.

En nee, hij gaat er nooit meer helemaal uit.
Ook niet met zilvershampoo of head en shoulders.
Je moet het opnieuw verven.
Sucks for you.[/b]