Uitwasbare haarkleuring

heey ik wil heel graag een plukjes van m’n haar knal rood verven (ik heb zelf blond haar) maar welk merk kun je er binnen ong. 10 was beurten uit je haar halen en heeft knal rood?:face_with_raised_eyebrow:

ik heb wel eens gehoort dat je bij de tuinen iets kunt halen van 8 wasbeurten… En anders misschien even bij de drogist vragen :slightly_smiling_face:

Ik had er een van de tuinen.

Ik heb van l’oreal, daar staat 28 wassingen op, maar hij vervaagt heeel snel. Maar dat ligt misschien aan mijn haar

was die rood?:face_with_raised_eyebrow:

^ casting creme gloss van 28 wasbeurten houdt bij mij echt twee tot drie maanden hoor!

Die casting creme gloss wou bij mij er niet meer uit bij de punten ;’) had eerst bruin maar heb sinds een weekje gewoon helemaal zwart gedaan. Maar casting creme gloss is wel goed heur :3

Casting creme gloss groeit bij mij juist uit :expressionless: Terwijl erop stond dat het uitwasbaar is. Hij vervaagd wel een beetje, maar niet helemaal.

En je kan ook knalrood van stargazer of amplified(toch?) nemen, te bestellen bij attitude holland, maar daar ben ik zelf weer minder tevreden over (te lange levering en ik had paars van stargazer en het was na 3 dagen lelijk, licht en dof).

k had een verf van black widow gekocht, en die was na 1 wasbeurt al vervaagd

Bruin, maar ze hadden heel veel kleuren. Je zou even kunnen kijken.

dank je wel!! ik zag op de site van attitude holland ook rode semi permanent dus die ga ik kopen !! ook tnx voor al jullie reactie’s!

Pas wel op want na een paar weken word dat dus een doffe oranje kleur en zou je dat of moeten laten bleken of het zo laten.

ow oke!

Ja, ik heb nu grijs haar :’) (had paars)

Weet iemand ook haarkleuring die er na 1 of 2 wasbeurten weer uit gaat?

Oh, ik heb het nu 2x gewassen en het is echt al vervaagd! Zal wel aan mijn haar liggen.(;