uitvragen?

hee.
ik dacht ik ga mijn verhaal ook eens plaatsen haha want ik weer echt niet wat ik moet. en ik probeer het kort te houden voor jullie.
ik ging met een club van mn hobby met zn allen op vakantie. er zitten hele leuke jongens tussen, maar ze zijn allemaal mn vrienden.
na een paar dagen was het weer een gezellige avond. ik was moe en liep naar mijn tent samen met een vriend. hij ging mee mn tent in en daar hebben we gezoend. toen vroeg ik hem nog van hem je veel drank op. en toen zei die ‘ja genoeg.’ we hadden afgesproken het aan niemand verder te vertellen.
als ik hem leuk vind zal ik dan een stap wagen om hem mee uit te vragen of is dat niet zo’n goed idee?

Jullie hebben afgesproken het niet door te vertellen…
Op een of andere manier zegt dat mij al dat hij niet iets in jou ziet ofzo, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben! Ik zou gewoon een poging wagen. Vraag hem mee uit. :grinning:

Succes

Hoeft niet!
Mijn vriend en ik besloten toen we begonnen met daten ook niks door te vertellen, omdat we veel gezamenlijke vrienden hebben en niet wisten waar het heen zou gaan enzo. We wilden daar dus zelf achter komen zonder het gekloot van vrienden erbij. Toen we wisten dat het de goede kant op ging, hebben we het verteld en zijn we ook officieel een stel geworden.

Wiens idee was het om het niet te vertellen? Jouw idee, zijn idee, samen? Zoende hij je alleen maar omdat ie te veel op had?

het idee kwam eerst van hem maar ik was het wel met hem eens. en we hebben ook gezamenlijke vrienden dus als we het vertellen krijgen we ook praatjes.
ik heb het wel aan 1 vriend (a) verteld omdat ik er even over moest praten. en laatst gingen we met die groep uit. toen zei a al van ja je mag wel bij mij blijven slapen of bij die jongen waar dit verhaal overgaat. toen kreeg die jongen direct al een sms van a ‘1700 bij het restaurant, stuurloos slaapt bij je.’
en ik kreeg direct praatjes op msn van ‘dus jij en … samen in een 2 persoons bed.’ dus nu vraag ik mij af of het inderdaad zo is dat die niks in mij ziet of dat die het doet om praatjes te voorkomen. en ik wil geen risico nemen door hem uit te vragen, want dat kom dan echt ongemakkelijk over als ik hem weer zie

Ik denk dat je het gewoon moet vragen! Gewoon erover praten, en er samen achter komen wat je wil. Dan weet je het het beste.

Gewoon doen meid!! Komt allemaal helemaal goed! Mijn crush en ik hebben ook enorm veel gemeenschappelijke vrienden maar hebben het wel gewoon verteld, ze zijn allemaal zo volwassen om gelukkig er geen grapjes enzo over te maken, wordt gewoon gerespecteerd. Dus wie weet kun je het ook gewoon aan je vrienden vertellen? Maar ik heb hem voor de 2e date ook uitgevraagd en was er helemaal niet zeker van of hij mij wel zag zitten. Blijkbaar wel dus want was hartstikke gezellig. Je hebt niks te verliezen, hij zegt heus geen nee! Succes! x

bedankt voor jullie peptalks!