Uitvragen or not?

Okee, hier het verhaal:p

In de eerste en tweede zat ik bij een jongen in de klas die ik helemaal het einde vond. Ik bleef gymnasium doen en moest naar een ander gebouw, hij bleef waar we samen in de klas hadden gezeten. We komen elkaar alleen tegen op schoolfeesten(maximaal 2x per jaar) of als we naar school fietsen(1x in de drie maanden ofzo), maar ik ben nog steeds niet over hem heen. Ik zoek namelijk altijd naar jongens die op hem lijken; gitaarspelend, halflang warrig haar, skatestijl weet je wel? Dat soort types? Van wie er duizenden rondlopen? Nou, dus niet ééntje is zo leuk als J. voor mij, besefte ik me van de zomer. Inmiddels zit ik in de vijfde, en ikz ou hem zo graag nog een keertje zien. Ik wist dat hij bij de AH werkte, dus ben ik daar boodschappen gaan doen, en we hebben een leuk casual gesprekje gehad enzo, was echt heel gezellig en alles, en ik spreek hem ook wel eens op msn, en dat is ook altijd tof. MAAR. Aangezien ik hem dus nooit ECHT zie, wil ik binnekort bij de AH binnenlopen en een praatje beginnen, en dan aan het eind vragen of hij zin heeft om wat leuks te doen. Ik weet alleen niet precies hoe, wat en of het een goed idee is… dus… kunnen wat psychologen/carrie bradshaws in wording mij misschien wat advies geven? :angel: Alvast bedankt!
xoyo

Tuurlijk uitvragen!

nou… misschien zou je als “excuus” om af te spreken kunnen zeggen dat jullie elkaar al zo lang niet meer gezien hebben. Of dat hij waarschijnlijk te druk is met werk nu, of jullie misschien een keertje kunnen afspreken na werk…

Gewoon lekker subtiel, zie je hem in de supermarkt zeg dan ‘‘hee hoe is het blabla, hoe laat ben je klaar met werken’’ en dan vraag je bijv. ‘‘heb je zin om daarna misschien iets leuks te gaan doen?’’

Gewoon vragen of hij iets leuks wilt gaan doen! Succes :slightly_smiling_face:

Ik zou hem wel vragen om iets leuks te doen, als je het niet doet, krijg je misschien wel spijt dat je het niet gedaan hebt.

stel voor om een terrasje te pakken een keer na z’n werk *of op een vrije avond, dat is natuurlijk nog veeel beter :stuck_out_tongue:* om bij te kletsen, omdat jullie elkaar al zo lang niet gesproken hebben ;-).