Uitvragen of wachten..

De titel zegt het al… oke het zit zo. Het is een soort van ‘ik-vind-een-jongen-leuk-en-hij-mij-ook’ situatie. Alleen heeft hij me tot nu to niet uitgevraagd! Het enige wat hij zegt is als je een keer in mijn dorp bent bel me dan… maar toch wil ik hem het liefst uitvragen alleen ik weet niet hoe… mischien is dit wel de 100000ste topic maar ik heb echt jullie hulp nodig ;$ We kennen elkaar inmiddels al een jaar en flirten de heletijd met elkaar… we hebben de heletijd oogcontact en steeds wordt hij rood als een tomaat als ik met hem praat of even aan hem zit. Volgensmij zijn dat duidelijk wel signalen van dat hij me leuk vind neem ik aan. Alleen snap ik echt niet… waaaaaaarom vraagt hij me niet uit?:S hebben jullie dit ook wel eens gehad? en wat hadden jullie dan gedaan?

Omdat hij aan jou heeft gezegd dat jij hem moet bellen als je in het dorp bent.

‘Wil je vanavond iets gaan drinken?’
Simple as that.

ik zou het gewoon een keer vragen, misschien is ie wel heel verlegen, anders zou die vast niet zo rood als een tomaat worden denk ik.

Zelfde verhaal hier. Ik weet zelf ook nog niet wat ik ga doen, dus:
up!

Nou als ik jou was zou ik er gewoon heel luchtig mee omgaan, als jij relaxed bent is/ word hij dat ook. Vraag heel simpel of hij een keer langs komt, hij wat wil gaan drinken of een keer naar een feest. heel simpel;) Ik bijvoorbeeld aan mijn vriend destijds gewoon heel luchtig gevraagd: ‘ga je mee naar een feest van een vriendin’ hij zei:‘ja hoor gezellig’ geloof me komt altijd goed als je er heel cool onder blijft;)

waarom wachten tot hij het vraagt?

vraag het gewoon zelf :slightly_smiling_face: als hij je leuk vindt zal hij zeker ja zeggen! En dan weet je direct waar je staat.

Succes!