Uitvragen of niet?

Hee meiden!

Ik vind een jongen die ik altijd met uitgaan tegenkom al een tijdje leuk, en we draaiden al een hele tijd om elkaar heen, maar steeds als ‘de zoen’ eraan kwam, zei ik dat ik weg moest.
Een paar weken geleden heb ik toch met hem gezoend, en hij zei toen dat hij me leuk vond. Daarna nog een paar smsjes over en weer, maar daar hield het ook bij op. Zijn smsjes zijn ook echt kortaf, maar hij smste/msnde daarvoor ook altijd best kortaf…
Doordat ik nu examens heb en niet uitga, heb ik hem sinds die avond niet meer gezien, en zal ik hem op z’n vroegst pas over een maand zien… Daarom wil ik eigenlijk wel graag wat met hem afspreken, maar ik weet niet of ik hem nou wel of niet zal smsen. Ik bedoel, als hij me echt leuk vond, zou hij dan niet wat enthousiaster smsen, of zelf wat meer moeite doen ?
Oftewel: Zal ik vragen of hij wat wil afspreken, of vinden jullie dat ik het maar van hem moet laten afhangen met als gevolg dat er dus niks gebeurdt ;p

hmm… jongens zijn wel vaker kort af!
ik heb nu ook beetje een diliemma, als ik met hem praat op msn, praat hij altijd heel leuk terug… wanneer ik niks zeg, zegt hij ook niks… Af en toe reageert hij op een facebook berichtje van mij, die ik gepost heb.

Maar als ik jouw was zal ik die jongen mee uit vragen!!!
Nee heb je, en ja kun je krijgen…

Sommige jongens smsen nou eenmaal niet enthousiast.
Dat had ik eerst ook met mijn vriend.
Gewoon vragen of hij iets leuks wil gaan doen met je.
Nee heb je, ja kun je krijgen (of andersom :’))

Ja daar hebben jullie gelijk in, maar ik weet niet zo goed hoe ik het subtiel kan vragen… Hij gaat namelijk niet verder in op subtiele opmerkingen :stuck_out_tongue: Of zal ik het gewoon heel onsubtiel vragen ?

Het merendeel van het mannenvolk, snapt ‘subtiliteit’ niet.
Het spelletje ‘hints’ is niks voor mannen.
Ze snappen het simpelweg niet.

Dus wees direct, en draai niet om de pot.

Succes ermee!

bel hem gewoon op en luister gewoon aan zijn stem hoe hij reageert, dat is zo’n enorm verschil

gewoon doen,
nooit geschoten is altijd mis

Jongens zijn meestal niet echt heel uitgebreid via sms/msn/ping/whatsapp… Je kan toch gewoon vragen of hij nog wat gaat doen & als die nee zegt kan je voorstellen een drankje te doen?
Ze vinden het vaak juist leuk als je het vraagt, en als je iets simpels voorstelt, zal hij echt geen ‘nee’ zeggen, helemaal niet omdat hij al heeft gezegd dat hij je leuk vind. Succes!