Uitverkoop!

Hey meiden,

Ik was mijn kast aan het opruimen omdat ik veel kleding heb die ik vrijwel nooit draag en ik zit wat krapper met me geld dus misschien kan ik een van jullie er wel blij mee maken. Producten die te koop aan worden geboden zullen altijd gewassen en schoon en eventueel gestreken worden verzonden. Er wordt niet in huis gerookt dus de kleding ruikt fris.
De richtprijzen die er bij staan en eventuele biedingen, reken ik exclusief verzendkosten. Als je in de buurt woont is ophalen natuurlijk ook altijd mogelijk als je dat fijner vindt.

Liefs, Lay.

Donkerblauwe winterjas
Leuke gedragen winterjas met bruin leer. Is ruim drie maanden gedragen maar ziet er nog goed uit. Heerlijke jas voor in de winter, zit een warme voering in en heeft een capuchon met drukknopen zodat je eventueel er ook nog een bontje op kan klikken zoals ik had op de foto’s. Het is een maat 38. De richtprijs voor deze jas is €50 euro.

http://i.marktplaats.com/00/s/NTA3WDUwNw==/z/wDcAAOxyiSlSVsXc/$(KGrHqN,!k8FJB),zSFfBSVs(btk8!~~60_85.JPG

Top van Moody’s
Ik heb deze top met sliertjes van Moody’s pas geleden gekocht maar vind de kleur mij bij nader inzien toch niet zo mooi staan. Daarom verkoop ik hem nu. Heb hem een keer gedragen. Het is een maat S/M (one size). De kleur is als op die van de bovenste foto. Ik heb hem gekocht voor €25 en omdat die nog zo goed als nieuw is mag die weg voor €15.

http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/ag8AAOxyTyBSVrrr/$(KGrHqRHJFcFJLvBh5fJBSVrrr,R9!~~60_85.JPG

Grijze sweater
Warme sweater voor de winter. Mag weg omdat ik er echt te veel heb, haha. Het is een maat S/M en hij mag direct weg voor €7,50.

Mickey Mouse sweater
Stoere Disney sweater met Mickey Mouse er op afgebeeld met de tekst disobey. Ik heb hem gekocht in Engeland en ben er helaas uitgegroeid. Hij is dus wel gedragen maar ziet er nog helemaal goed uit. Het is een maat S. Hij was nogal prijzig vandaar dat de richtprijs toch echt €15 is.

Fel roze top
Leuke roze licht doorschijnende top met twee zakjes op de borst en gouden knoopjes en de mogelijkheid om de onderkant te strikken. Ik heb van de zomer een keer gedragen, verder is die nieuw. Het is een maat S/M, one size. Mag direct weg voor €7,50.

Lichtroze top met kant
Bij nader inzien niet mijn stijl. Ongedragen dus nog zo goed als nieuw. Het is een maat 36 (S). Hij mag meteen weg voor €5.

Twee nieuwe tops en twee sweaters toegevoegd!

:upside_down_face:

welke maat is de mickey mouse trui?

Ik heb je genote over de Uggs!

Een S.

Ik heb geantwoord!

Ruil je ook :slightly_smiling_face:? stuur maar een note!

Heb je misschien een aanfoto van de grijze trui? Hoe ruim valt ie? Liefs! Note me please

Hee, ik heb wel interesse in je Uggs. Kun je me even noten?

Ik heb net een bod van €63 gehad en daarvoor mogen ze wel weg. Mocht de bieder afhaken of niets meer van zich laten horen kun jij ze eventueel voor dit bedrag overnemen.

Ik note je even. De Uggs zijn namelijk iets ruimer. Ik heb mijn Air Jordans ook in maat 39 en pas ook mijn Uggs.

oeh ik wil je uggs!

Ik note je Sanne.