uitvallende wimpers

hooi allemaal,
ik heb een probleem ik doe gewoon elke morgen mascara op (van rituals) maar soms als ik mijn mascara er dan 's avonds weer af haal (dat doe ik echt elke dag) vallen er op eens best wel veel wimpers uit. ik vind dit echt heel erg zonde van mijn wimpers want ze groeien wel aan maar dat gaat minder snel dan dat ze weer uit vallen. ik had ergens gehoord van een soort mascara dat je dan 's nachts op doet om je wimpers weer te laten groeien of sterker te maken, kent iemand dit en werkt het?
ik dacht dat hier vast al wel een topic over bestond maar bij de zoekfunctie kon ik het neit vinden.
ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik wil niet dat ik straks bijna geen wimpers meer heb

heeft niemand anders hier dan last van?
en helpen die mascaras tegen uitvalende wimpers echt want dan heb ik dat geld er wel voor over

Ik gebruik ook make-up remover van Olaz, zonder parfrum enzo. Misschien dat je die kan gebruiken?

oei! lijkt me eng…
ik zou eens gaan vragen bij ici paris of douglas ofzo

ik heb van die nivea make-up remover doekjes voor waterproof make-up

en hoe doe je dat erafhalen?
wrijven?
want je moet het op je oog drukken( 15 sec. ) en heel voorzichtig en zachtjes wrijven.

Voordat je gaat slapen, wat vaseline op je wimpers doen, worden ze sterker van heb ik gehoord.

oke ik probeer altijd zachtjes te vrijven maar ik zal dat van die 15 seconden wel eens proberen

maar prikt die vaselinie niet in je ogen?

als je het niet ín je oog smeert niet…
ik doe het ook altijd, of labello.

Ik had dat ook. Elke avond vielen er wel 3 wimpers uit ofzo. Ik heb laatst die Lash Serum van L’Oreal gekocht. Je krijgt er geen langere of dikkere wimpers van zoals op het pakje staat maar je wimpers worden er zéker sterker van. Tenminste bij mij dan he. Nu valt er misschien één keer in de 3 dagen een wimper uit. In de tussentijd heb ik geen andere makeup remover of mascara gebruikt dus daar lag het ook niet aan. :slightly_smiling_face: Misschien kun je dat eens proberen, het kost 16¤.

Idd een lash serum kan heel goed zijn.

Maar sowieso ook ander spul om je ogen mee schoon te maken.
Wat gebruik je nu? Doekjes of van die ehh lotion zegmaar?

Doekjes zijn sowieso heel slecht omdat je daar snel teveel mee boent en dan beschadig je je wimpers snel. En anders proberen een sensitive lotion te gebruiken?

Ik heb zelf lange wimpers, en ik heb ook wel eens dat ze wat uitvallen.
Ik denk niet zo erg als bij jou, maar wel eens.
Ik zou als ik jou was even kijken naar je mascara, misschien is hij over datum of hij is niet goed voor je. Dat zou kunnen.
Mijn zus heeft een soort spul voor je wimpers voor s’nachts.
Dat is volgens mij uit mijn hoofd van loreal paris. (weet ik niet zeker!)
Loop anders even een keer langs de DA, ETOS, of zo’n andere winkel, en vraag even van welke merken ze dat hebben !
Hoop dat je wat info hebt gekregen hierdoor ! xx

ik denk niet dat het aan de mascara kan liggen want bij mijn vorige had ik het ook al en die was van een heel ander merk en zo. ik ga wel ff kijken voor die nachtserum en voor lotion, want ik gebruik nu idd doekjes. als dit niet helpt koop ik miss wel die mascara

zelfde probleeem hier
elke avond denk ik weer,
neeeeeeeeee! niet nog meer wimpers:(

groeien ze bij jullie terug? en wat doen jullie er aan?

Wimpers groeien altijd wel terug, toch? :slightly_smiling_face:
En ik zeg het nog maar eens; probeer dat Serum van L’Óreal.
Ik dacht in het begin ook dat het bullshit was, maar het werkt wel degelijk. Minder wimperuitval en sterkere wimpers.
En nee dat is geen verkooppraatje. :relieved:

*Er is nu trouwens 30% korting bij Kruidvat, dus nu is ie maar 12¤.

misschien geen waterproof meer gebruiken? en zorgen dat het terwijl je doucht eraf gaat??

Ik zou een tijdje geen mascara opdoen.
als je dat niet durft ofzo dan moet je het echt heel voorzichtig eraf halen in de avond, met een watje met zachte oogremover en dan met je wimpers mee eraf ‘vegen’. Duurt misschien wat langer, maar dan schob je ze er iig niet uit.
Euh nacht mascara? Nog nooit van gehoord maar het is denk ik niet waar, want het allerbeste is nog altijd geen mascara, dus het lijkt me sterk dat het dan zou werken.